Kevin MacDonald. Tucker o Wielkiej Wymianie, losie białych, jeśli staną się mniejszością, i zamieszkach w Minnesocie

26 stycznia 2026 r./ 5 komentarzy / w kategorii Ogólne / autor: Kevin MacDonald

Tucker, w swoim najbardziej dosadnym oświadczeniu na temat Wielkiej Wymiany, podkreśla, jak często tu zauważaliśmy, że straszne rzeczy dzieją się, gdy niegdyś dominujący naród zostaje podporządkowany. Podkreśla nienawiść do białych na wysokich stanowiskach i zauważa, że ​​wraz ze spadkiem białej populacji Ameryki do statusu mniejszości, nienawiść ta tylko narasta i staje się coraz bardziej wyraźna. Zauważa, że ​​zdarzało się to często w historii i koncentruje się na losie Palestyńczyków, którzy niegdyś stanowili zdecydowaną większość tego obszaru, a teraz są brutalnie uciskaną mniejszością.

+

 

Poniżej podajemy pełną transkrypcję wystąpienia (polski)

Red. GW

+

 

Tucker, w swoim najbardziej dosadnym oświadczeniu na temat Wielkiej Wymiany, podkreśla, jak często tu zauważaliśmy, że straszne rzeczy dzieją się, gdy niegdyś dominujący naród zostaje podporządkowany. Podkreśla nienawiść do białych na wysokich stanowiskach i zauważa, że ​​wraz ze spadkiem białej populacji Ameryki do statusu mniejszości, nienawiść ta tylko narasta i staje się coraz bardziej wyraźna. Zauważa, że ​​zdarzało się to często w historii i koncentruje się na losie Palestyńczyków, którzy niegdyś stanowili zdecydowaną większość tego obszaru, a teraz są brutalnie uciskaną mniejszością. Oczywiście, szybko zaznacza, że ​​jego komentarze nie powinny być interpretowane jako nienawiść do kogokolwiek (tj. Izraelczyków), a kiedy mówi o Stanach Zjednoczonych, nigdy nie wspomina o roli zorganizowanej społeczności żydowskiej w doprowadzeniu do Wielkiej Wymiany jako warunku koniecznego i najaktywniejszej siły na rzecz ustawy imigracyjnej z 1965 roku, która przekształciła kraj.
 
Następnie zwraca się do Minnesoty, zauważając, że ruch anty-ICE jest w rzeczywistości ruchem mającym na celu przyspieszenie Wielkiej Wymiany poprzez zapobieganie deportacjom nielegalnych imigrantów, i zauważa, że ​​14 stanów nie ma przepisów dotyczących dowodów tożsamości wyborców, co ułatwia nielegalnym imigrantom oszustwa wyborcze. Jego monolog został wyemitowany przed zabójstwem Alexa Prettiego, który jest obecnie głośną sprawą lewicy. Obawiam się, że zabójstwo aktywisty było rzeczywiście nieuzasadnione i przyczyni się do wstrzymania wszystkich operacji ICE w całym kraju. Oczywiście tego chce lewica. Jeśli strzelanina była rzeczywiście nieuzasadniona, celem powinien być funkcjonariusz, a nie cała operacja.
 
Tucker przeprowadza następnie interesujący wywiad z Nickiem Shirleyem, dziennikarzem, który ujawnił część somalijskich oszustw. Relacjonuje z terenu Minneapolis i podkreśla całkowity brak egzekwowania prawa przez lokalną policję, niezależnie od tego, czy chodzi o łamanie przepisów ruchu drogowego wobec protestujących przeciwko ICE, czy o nękanie lub inne, poważniejsze działania wobec funkcjonariuszy ICE. Kończy wywiadem z pastorem ewangelickim z Idaho, który był wcześniej związany z kościołem w Minneapolis, który został zaatakowany przez protestujących przeciwko ICE, w tym Dona Lemona.
 

Tucker o tym, czego naprawdę dotyczą gwałtowne protesty ICE i co oznaczają dla białych

   

Tucker on the Great Replacement, the fate of Whites if they become a minority, and the riots in Minnesota

Tucker with his most forthright statement on the Great Replacement, emphasizing, as we have often noted here, that terrible things happen when a formerly dominant people becomes subjugated. He emphasizes anti-White hatred in high places and notes that as the White population of America slides into minority status, the hatred only increases and becomes more explicit. He notes that this has happened often in history and focuses on the fate of the Palestinians who once formed the great majority of the area but are now a viciously oppressed minority. Of course, he is quick to say that his comments are not to be construed as hating anyone (i.e., Israelis), and when he discusses the U.S. he never mentions the role of the organized Jewish community in bringing about the Great Replacement as a necessary condition and the most active force in favor of the 1965 immigration law that has transformed the country.
 
He then turns to Minnesota, noting that the anti-ICE movement is really a movement to speed up the Great Replacement by preventing deportation of illegals,  and he notes that 14 states do not have voter ID laws, making fraudulent voting by illegals easy.  His monologue aired prior to the killing  of Alex Pretti who is now a cause célèbre for the left. My worry is that the killing of the activist was indeed unjustified and will contribute to shutting down all the ICE operations throughout the country. Of course that’s what the left wants. If the shooting was indeed unjustified, the officer involved should be the target, not the whole operation.
 
Tucker then has an interesting interview with Nick Shirley, they journalist who exposed some of the Somali fraud. He reports from the ground in Minneapolis and emphasizes the complete lack of law enforcement by the local police whether it’s traffic laws for anti-ICE protestors or inflicting harassment or worse on ICE officers. He closes with an interview of an Evangelical pastor from Idaho who was formerly affiliated with the Minneapolis church that was invaded by anti-ICE protestors, including Don Lemon.
 

Tucker on What the Violent ICE Protests Are Really About and What It Means for White

 

Dobry wieczór. Największy obecnie podział polityczny w Stanach Zjednoczonych.  
0:07
To ICE. Minneapolis to katastrofa. Panuje powszechna przemoc, przemoc tłumu.  
0:16
Zawirowania polityczne, wręcz chaos. Za chwilę będziemy to transmitować na żywo. Nick Sorder, który relacjonował to wszystko i nakręcił niesamowity film, porozmawia z jednym z pastorów…  
0:25
Kościół, który został zaatakowany przez szaleńców przez aktywistów anty-ICE. To naprawdę mobilizująca siła  
0:32
lewica i jest w centrum uwagi dużej części prawicy i dotyczy wielu różnych rzeczy.  
0:38
Na powierzchni chodzi oczywiście o to, kto ma władzę nad granicami. Czy władza federalna oznacza  
0:43
cokolwiek? Chodzi o egzekwowanie prawa. W jakim stopniu możesz ścigać przestępców we własnym zakresie?  
0:50
Kraj? Chodzi oczywiście o imigrację. ICE oznacza imigrację i cła.  
0:56
Oczywiście egzekwowanie, ale w szerszej perspektywie chodzi o coś znacznie większego. I dlatego stało się…  
1:03
taki namiętny podział. Bitwa o ICE to tak naprawdę bitwa o zmiany demograficzne w  
1:12
Stany Zjednoczone. Kto tu mieszka? To jest fundamentalne pytanie zawsze i wszędzie.  
1:17
W dowolnym kraju. Kto tam mieszka? Kim są ci ludzie? Jacy oni są? A w naszym kraju,  
1:24
to pytanie w zasadzie nie zostało zadane głośno przez ostatnie 60 lat, nawet gdy populacja  
1:32
Stany Zjednoczone zmieniły się dramatycznie. I to jest jeden z powodów, dla których walka o  
1:39
ICE i jego jurysdykcja oraz to, co zrobić ze wszystkimi ludźmi przebywającymi nielegalnie w Stanach Zjednoczonych, stały się tak namiętne i pełne napięć, ponieważ nikt nie mówi głośno, co dokładnie się dzieje  
1:49
O tym. I tak, jako pierwszy krok do poprawy sytuacji, pomocne byłoby jasne spojrzenie na sprawy. Więc  
1:57
porozmawiajmy o tym, co dokładnie dzieje się w Stanach Zjednoczonych i dlaczego doprowadziło to do bitew w  
2:02
powiedzmy Minneapolis. To, co dzieje się w Stanach Zjednoczonych, to całkowita zmiana tego, kto tu mieszka,  
2:09
Całkowita zmiana demograficzna. Niektórzy nazywają to wymianą. Pytanie brzmi:  
2:16
Czy to naprawdę zamiennik? Pomyśleliśmy więc, że to sprawdzimy. Gdybyś był kimś  
2:21
śledzę to w domu, próbując zrozumieć, wiecie, o co wszyscy tak się wściekają? O co  
2:26
Czy to świetna teoria zastępowania? Możesz, jak prawie każdy, najpierw wejść do Google i wpisać „świetna teoria zastępowania”. Sztuczna inteligencja wyświetliłaby następujący wynik.  
2:35
jest prosto z Google AI. Oto, co tam jest napisane. Jeśli wyszukasz w Google „Great Replacement Teorie”,  
2:41
cytujemy teorię zastępowania łaski, która jest obaloną, czyli nieprawdziwą, skrajnie prawicową, czyli nazistowską,  
2:47
biały nacjonalista, czyli rasista, spisek, twierdzący, że biała populacja, szczególnie  
2:52
w Europie i USA są celowo zastępowani przez nie-białych imigrantów i mniejszości,  
2:58
często organizowane przez zastępców, co prowadzi do zmian demograficznych i erozji kulturowej,  
3:03
podsycanie przemocy ekstremistów i nastrojów antyimigranckich. To jedno zdanie. Nawiasem mówiąc, zdanie złożone, ale to sztuczna inteligencja i całkiem niezłe zdanie, które mówi wprost, że to jest…  
3:13
To nieprawda. Każdy, kto w to wierzy, jest szalony i podsyca przemoc samą swoją wiarą.  
3:21
To. I dalej wyjaśnia, jak to działa. Teoria ta zakłada, że ​​masowa migracja, spadek  
3:28
wskaźniki urodzeń wśród białych i programy polityczne elit prowadzą do celowego zastępowania białej populacji.  
3:34
Zainspirowało to liczne akty masowych morderstw, a sprawcy często powołują się na to  
3:41
Teoria. Badania pokazują, że zwolennicy teorii wielkiej wymiany często mają poglądy antyspołeczne  
3:47
cechy charakteru, poglądy autorytarne i negatywny stosunek do mniejszości i imigrantów.  
3:54
Innymi słowy, po raz kolejny wierzymy, że populacja tego lub jakiegokolwiek innego kraju  
3:59
jest manipulowany przez ludzi u władzy, a ludzie, którzy się tu urodzili, są zastępowani przez ludzi, którzy nie wierzyli. To nie tylko błąd. To dezinformacja. Została obalona.  
4:12
To też jest niebezpieczne. Można zabić ludzi, wierząc w to. No dobrze, ale jak to dokładnie działa?  
4:20
Nie brzmi to jak fajna, obiektywna analiza teorii zastępowania. Brzmi raczej  
4:27
No cóż, jak polityczny wywód, ale może nawet coś więcej. Brzmi jak artykuł religijny.  
4:33
wiara. Nie wolno ci w to wierzyć. Wierzą w to tylko źli ludzie. To apostazja. To może  
4:40
prowadzić do śmierci, wierząc w to. I to wydawało nam się trochę emocjonalne. Więc zamiast tego postanowiliśmy  
4:48
skonsultuj się z nauką, ponieważ oczywiście wierzymy w naukę, a nauka, jak zawsze, zaczyna się od  
4:55
Liczby, rzeczy, które da się zmierzyć, zmierzyć. Jednym ze sposobów poznania prawdy o tym, kto tu mieszka, jest spis powszechny przeprowadzany co 10 lat. Jest on zapisany w konstytucji. I to  
5:06
nie dostarcza nam dokładnych liczb, ale zazwyczaj dość dokładny ogólny obraz i  
5:13
z pewnością nadgodziny od osób, które tu mieszkają. Zacznijmy więc, bo to łatwe i oczywiste miejsce do…  
5:19
Początek. Początek ery powojennej, szczytowy okres w Ameryce, rok 1950, pierwszy powojenny spis ludności. I ja  
5:26
Myślę, że wszyscy zgodziliby się, niezależnie od tego, czy mają rację, czy nie, że to okres zapamiętany jako najlepszy w Ameryce, rok 1950. Stany Zjednoczone są potęgą przemysłową. Są liderem Zachodu,  
5:39
jeśli nie cały świat. A w Ameryce w kraju panuje harmonia, rozkwit i szczęście. Weźmy…  
5:49
Przyjrzyjmy się bliżej, kto mieszkał w Ameryce w 1950 roku. Przyjrzyjmy się bliżej populacji  
5:56
z sześciu najlepszych miast, które w tamtym czasie były… i to wiele mówi. Nowy Jork był…  
6:02
numer jeden, Chicago było numerem dwa, Filadelfia numerem trzy, Los Angeles numerem cztery,  
6:08
Detroit numer pięć, Baltimore numer sześć. Trudno to sobie wyobrazić, ale w 1950 roku, nie tak dawno temu,  
6:14
Za życia, takie były liczby. Oto, jakie były. Największym miastem w Stanach Zjednoczonych wtedy i teraz był Nowy Jork. W 1950 roku Nowy Jork był w 90% biały. 71 milionów  
6:26
Nowojorczycy z 7,9 miliona byli biali. W Chicago w 1950 roku 86% mieszkańców stanowili biali. W Filadelfii ponad 80%.  
6:35
W Los Angeles 94% białych. 94% białych. To właściwie stan etniczny. Detroit,  
6:42
Detroit w stanie Michigan, siedziba Forda, GM i Chryslera, 84% białych. Baltimore, stolica przemysłu stalowego i morskiego.  
6:51
Środkowoatlantyckiej, 76% białych. To było w 1950 roku. Wiesz, ludzie, którzy żyli w 1950 roku. Może  
6:58
Byłeś. Oto dzisiejsze liczby. Baltimore 27% białych. Detroit około 10% białych, w porównaniu z  
7:06
84. Los Angeles ponownie 94%, około 37% białych. Teraz Filadelfia 36%. Chicago mniej niż 30%. I Nowy Jork.  
7:18
Miasto York, ponownie największe miasto w kraju, jest obecnie zamieszkane w około 30% przez białych, podczas gdy w 1950 r. odsetek ten wynosił 90%.  
7:27
Więc myślisz sobie: cóż, może te miasta po prostu się skurczyły, i wiele z nich tak. Baltimore, Detroit, Filadelfia, Chicago – wszystkie są znacznie mniejsze niż kiedyś. Co ciekawe…  
7:35
To, że Nowy Jork jest większy niż był. Ale w Nowym Jorku mieszka o milion osób więcej niż w 1950 roku. A mimo to odsetek białych spadł z 90% do 30%. Ale tak samo jest z  
7:48
liczba bezwzględna. Nowy Jork stracił około 4 milionów białych ludzi, mimo że zyskał milion osób w  
7:56
populacja. Co to jest? W niektórych z tych miast istnieją ku temu powody ekonomiczne,  
8:03
Prawda? Wielu Afroamerykanów przeniosło się z południa, żeby pracować w fabrykach samochodów w Detroit, w porcie, w stoczniach, w hucie stali w Baltimore itd., itd., itd., ale nie  
8:16
Wszystko. A w Nowym Jorku prawie wszystkie zmiany demograficzne są wynikiem imigracji.  
8:24
A zaczęło się to w 1965 roku, co z pewnością jest jeszcze w żywej pamięci wielu osób oglądających to  
8:30
właśnie teraz. To kolejny i bardzo długi sposób na powiedzenie, że wielka wymiana jest nie tylko realna,  
8:38
To najprawdziwsza rzecz, jaka istnieje, i można ją udowodnić. Dlaczego więc mieliby się wysilać?  
8:44
powiedzieć, że to obalanie skrajnie prawicowej, rasistowskiej teorii spiskowej, w którą wierzą tylko antyspołeczni  
8:51
Wariatów, którzy dopuszczają się masowych morderstw? Cóż, prawdopodobnie dlatego, że to prawda. I mówiąc ci to,  
8:58
Ktokolwiek to napisał, musisz zadać sobie pytanie: kto by to napisał i dlaczego? I nie dotyczy to oczywiście tylko sztucznej inteligencji, Google'a czy Wikipedii. To jest wszędzie. Prawie nikt nie przyznaje się do tego.  
9:08
To prawda, choć można to udowodnić. To prawda niezaprzeczalna. W rzeczywistości istnieje lista…  
9:15
Wikipedia wszystkich ludzi, którzy w to wierzą, przestępców myślowych, którzy wierzą, że to może być prawda. Najwyraźniej ludzie, którzy nie mają dostępu do danych ze spisów powszechnych, nie wierzą w to. Ale…  
9:26
Wiesz, 19 osób z amerykańskiego życia publicznego, które mają dostęp do danych ze spisu powszechnego, w jakiś sposób wierzy, że to prawda. Ale mówią ci, że to nieprawda. Ale oczywiście pomijają to, co…  
9:37
zmiana demograficzna jest stała w historii i prawie zawsze ma charakter masowy  
9:46
Zmiana. Wymiana rotacyjna jest prawie zawsze wynikiem wyboru człowieka. Populacje zmieniają się, ponieważ  
9:56
Przywódcy decydują, że powinni się zmienić. Dane demograficzne dotyczące populacji. Pytanie o to, kto mieszka w  
10:02
Granice kraju nie są jedynie przedmiotem troski przywódców rządów. Są sprawą najważniejszą.  
10:09
To jest główna rzecz, o której myślą. Więc reszta z nas wyobraża sobie, że rząd troszczy się o siebie  
10:14
z pobieraniem podatków, szkołami, obroną narodową i to wszystko są nasze obawy. Ale myślimy  
10:21
zdecydowanie za małe. Ludzie, którzy rządzą krajami i planują przyszłość cywilizacji, myślą w znacznie większym stopniu  
10:28
szerszym kontekście niż reszta z nas. To nie jest zgadywanie, nawiasem mówiąc. To prawda. Myślą w kategoriach tego, kto tu mieszka, co lubią? Ilu ich tam jest? A jest ich mnóstwo.  
10:40
dźwigni, którymi mogą poruszać, aby zmienić te liczby. Oczywiste, ale nie takie oczywiste. Wojna jest  
10:46
najbardziej oczywiste, zabijanie ludzi, spuszczanie na nich pandemii, oczywiste. mniej oczywiste.  
10:52
Zachęcanie do różnych sposobów życia, zachęcanie do kontroli urodzeń lub aborcji, mieszanie płci,  
10:58
zachęcanie kobiet do pracy poza domem ma oczywiście jeden z największych skutków dla demografii,  
11:06
Ponieważ kobiety, które pracują w okresie rozrodczym, mają znacznie mniejsze szanse na posiadanie wielu dzieci. W rzeczywistości wiele z nich w ogóle nie będzie miało dzieci. I to się potwierdza na przestrzeni lat na całym świecie.  
11:15
Z przyjemnością informujemy o nowym projekcie studia Amazon MGM o nazwie Melania. Od lat ludzie  
11:20
Dowódcy próbowali ci powiedzieć, kim ona jest, ale ci tego nie pokazali. Teraz możesz sam zobaczyć. Każdy protokół, każdy środek ostrożności, każdy ruch, skrupulatnie skoordynowany. To  
11:30
Nowy film zabiera Cię w podróż w czasie, przez 20 dni poprzedzających inaugurację prezydencką w 2025 roku.  
11:36
Robi to oczami Pierwszej Damy, Melanii Trump. Briefingi, rozmowy, prywatne rozmowy. Zobacz, co trzeba zrobić, żeby zostać Pierwszą Damą Stanów Zjednoczonych.  
11:47
Stany. Zaznaczcie w kalendarzach. Premiera Melanii w kinach 30 stycznia. Dlaczego więc rządy miałyby…  
11:53
Robią to? Cóż, to jest trochę bardziej złożone pytanie. Oni to robią. Zawsze to robili. Oni…  
11:59
Zrobiłbym to z kilku powodów. Po pierwsze, aby osiągnąć krótkoterminowy cel ekonomiczny, a nawet długoterminowy.  
12:04
Cel ekonomiczny. Krótkoterminowo może chodzić o to, kto będzie zbierał winogrona w Kalifornii? A, lepiej zatrudnić Meksykanów. Zrozumiałe. Większość ludzi to zna. Inni mogą być długoterminowymi korektami.  
12:16
Do zmian, których nikt tak naprawdę nie jest w stanie kontrolować jak sztuczna inteligencja. Och, chwila. Nie będziemy potrzebować  
12:22
Tak wielu ludzi tutaj, ponieważ maszyny wykonają większość pracy. Jak mamy ich wspierać? To może być kolejny powód. I oczywiście mogą istnieć ciemniejsze motywy lub…  
12:32
podstawowe motywy, takie jak wrodzona ludzka chęć podboju innych ludzi, aby zastąpić swoją grupę moją  
12:39
Grupa. To nie jest teoria spiskowa. To cała historia. Masowe ruchy ludzi.  
12:48
siłą było stałym zjawiskiem od czasów niewoli babilońskiej i prawdopodobnie wcześniej nie zostało odnotowane. To  
12:55
To historia historii, która otacza nas zewsząd, ale nawet jej nie zauważamy. Historia Irlandii to właśnie ta historia. Irlandia, wyspa położona niedaleko Anglii, po Henryku VIII była katolicka. Anglia  
13:08
był protestancki. Anglicy przejęli Irlandię, Irlandia była ich kolonią. I żeby to zrobić,  
13:15
bardziej uległe i mające na celu kontrolowanie tamtejszych ludzi oraz narzucanie swojej kultury obcym narodom,  
13:24
Przenieśli do Irlandii tysiące cudzoziemców. Byli wśród nich Anglo-Irlandczycy i Brytyjczycy, którzy  
13:30
Przenieśli się do Irlandii. To była klasa rządząca kraju. Byli to Szkoci-Irlandczycy, którzy zostali przeniesieni ze Szkocji do Irlandii. W ten sposób powstał protestancki region kraju.  
13:41
Nazywa się Olter. Nadal tam jest. Nadal jest przynajmniej w połowie protestancki. I w pewnym momencie Brytyjczycy  
13:47
Przeprowadzka Hugenosów w XVII wieku z Francji. Byli oni obecnie grupą w większości zapomnianą,  
13:54
ale zostali wypędzeni z Francji podczas serii konfliktów religijnych między katolikami a protestantami, które przetoczyły się przez Europę po śmierci Marcina Lutra. A Brytyjczycy powiedzieli: „Mam pomysł. Dlaczego?”  
14:03
„Nie przeprowadzasz się do Irlandii?” i przenoszą ich do Irlandii, głównie do Dublina. Dlaczego? Aby zmienić  
14:10
równowaga demograficzna Irlandii, aby ułatwić jej podporządkowanie i wycieranie nosa ludziom  
14:17
ich kultura ma zastąpić kulturę, zwyczaje i religię rdzennej ludności, ponieważ  
14:24
Mogli. Dlatego właśnie tak ludzie robili to przez całą historię. A tak przy okazji, wtedy…  
14:31
pojechał dalej do Irlandii, nie po to, by tam zamieszkać, ale to naprawdę bardzo interesujące. Nie tylko  
14:36
przenoszą do Irlandii wszelkiego rodzaju cudzoziemców, aby zmienić strukturę demograficzną i wywrzeć duży wpływ  
14:42
Zastąpili, zaczęli zmieniać pomniki narodowe. Och, to dziwne. Widziałeś to?  
14:48
Wcześniej? Katedra św. Patryka w samym sercu Dublina. To musi być jedna z największych katolickich  
14:55
sanktuaria w Irlandii. Uczynili ją anglikańską. Już nie katolicką. Teraz jest anglikańska. Jonathan  
15:03
Swift tam głosił. Właściwie był Anglo-Irlandczykiem, podobnie jak wielu innych. Ale w centrum tego  
15:10
Kraj katolicki, w którym władza kolonialna przeniosła ludność niebędącą tubylcami, aby udowodnić swoją rację  
15:18
To jest teraz nasze. I widać to wszędzie. Kiedy ulica naprzeciwko Białego Domu staje się…  
15:24
przemalowany w barwy Black Lives Matter, to trochę taki gatunek, prawda? Kiedy Konfederaci  
15:29
Jeśli w Richmond i Nowym Orleanie zburzono pomniki, czy to naprawdę próba poprawy życia lokalnej ludności czarnoskórej? Nie. Oczywiście, że nie zadziałało. Nie miało żadnego efektu. Nie. To była kwestia…  
15:41
imperializm kulturowy. To już koniec. Precz z waszymi pomnikami, precz z naszymi. To Tydzień Dumy.  
15:48
To najbardziej rozpoznawalny wzór w historii. To jeden lud podbijający drugi. To właśnie…  
15:57
Mongołowie tak robili w XIII i XIV wieku. Przeszli przez Chiny. Przeszli aż do  
16:03
Oczywiście w Europie, a w całej Rosji, co jest sławne. I całkowicie zmienili populację.  
16:08
połowy świata. Było to największe imperium w historii pod względem powierzchni. A po drodze,  
16:14
Zrobili też coś, o czym nikt nie lubi mówić. Zgwałcili wiele kobiet. Dlaczego to robią? Cóż, częściowo po to, żeby rozprzestrzenić swoją genetykę. Po prostu fakt. Możemy tak powiedzieć, bo…  
16:23
To byli Mongołowie. To było dawno temu. Czyngisch-chan, naczelny władca Mongołów, twórca tego imperium,  
16:33
ma 16 milionów żyjących potomków na świecie. 16 milionów. To pokazuje, jak płodny  
16:43
Gwałcicielem był. Ale dlaczego to zrobił? Żeby mieć 16 milionów potomków. Oczywiście, gwałt  
16:49
Berlina po wojnie, gwałt na Nan King na początku wojny. Niezliczone masowe gwałty  
16:55
przez historię. To oczywiście akty przemocy, okrucieństwa i zniewolenia. Ale są  
17:00
również akty zmian demograficznych. To właśnie one. Nie popierają tego, potępiają to. To…  
17:06
Obrzydliwe. Ale to prawda i zdarzało się w historii. Jeden lud podbijał drugi.  
17:17
A te decyzje nie są podejmowane organicznie, nie tak, jak miliony ludzi spotykają się i podejmują decyzje  
17:23
Zmieńmy demografię kontynentu, regionu. Zniszczmy ludzi. To są…  
17:29
Decyzje podejmowane przez przywódców za każdym razem. Chiny przejmują Tybet. Co jest pierwszą rzeczą,  
17:36
Oni tak robią? Przenoszą Chińczyków z Han do Tybetu. Dlaczego to robią? No cóż, żeby podporządkować sobie, żeby coś udowodnić. Nasze  
17:42
to kultura wyższa od twojej, ale także kontrola. Jeszcze raz podkreślam, że to nie jest teoria spiskowa. To  
17:52
To historia zapisana w historii i oczywiście historia współczesności. I tylko kraj  
18:01
całkowicie oderwany od historii, od natury ludzkiej, od samej rzeczywistości, w którą mógłby się kiedykolwiek zakochać,  
18:10
Och, to obalona teoria spiskowa skrajnie prawicowych białych nacjonalistów. Naprawdę? Nie, to nieprawda. To…  
18:20
Wręcz przeciwnie. To najprawdziwsza rzecz, jaka kiedykolwiek się wydarzyła. I to nawet nie jest osąd.  
18:28
To po prostu fakt. Kiedy chcesz kontrolować jakieś miejsce, zmieniasz demografię. W 1947 roku
18:37
Mandat Palestyny, czyli obecnego Izraela, był zamieszkany w około 80% przez Arabów. W następnym roku było ich około 32%.  
18:46
rok później, po wojnie o niepodległość w 1948 roku. Nie atakuję nikogo,  
18:52
Ale chodzi o to, że Izrael był krajem, w którym większość stanowili Żydzi już od pierwszego dnia. O to właśnie chodziło.  
19:02
wysiedlenia wszystkich. Jesteśmy tu teraz. Was już nie ma. To była świetna zamiana.
19:09
Nie rzucam oszczerstw, po prostu mówię, że wszystkie wojny są w istocie…  
19:17
W ten sposób. Każdy z nich, w tym ten, który przeżywamy, który jest niezgłoszony, którego nikt nie przyzna, że ​​się dzieje, bo to teoria spiskowa, ale to najprawdziwsza rzecz  
19:25
To się kiedykolwiek wydarzyło. Dochodzimy więc do pytania o motyw, na przykład dlaczego to się dzieje? Dlaczego…  
19:30
Robisz to? Dlaczego chcesz to zrobić? Dlaczego chcesz ranić ludzi i ich wymazywać?  
19:37
Cóż, najbardziej oczywistym motywem byłaby władza. I to zazwyczaj jest motyw, albo jeden z motywów.  
19:44
A w tym kraju jest naprawdę jasne, że jednym z powodów, dla których tak się dzieje, jest to, że  
19:50
Partia Demokratyczna i jej zwierzchnicy, którzy nie są partyjni, są po prostu największymi udziałowcami  
19:55
kraj, najbogatsi ludzie w kraju, chcieliby mieć niekwestionowaną władzę. I tak, jeśli  
20:02
wpuszczasz dziesiątki milionów imigrantów, nielegalnych imigrantów od ponad 60 lat, prawdopodobnie będziesz  
20:12
osiągnąć punkt, w którym otwarcie uczestniczą w systemie politycznym, w którym mają prawo głosu,  
20:18
W ten sposób rozwadniając i zastępując wyborców, którzy na ciebie nie głosują. To jest ewidentnie plan. To  
20:26
Zawsze było to częścią planu. I Stacy Abrams, która była wieloletnią kandydatką w Georgii  
20:32
i jakoś bardzo sławna, nie do końca jasne dlaczego, ale miała jeden wyjątkowy talent. Była głupia.  
20:39
Wystarczająco, żeby to powiedzieć na głos. Oto Stacy Abrams w 2018 roku. Niebieska Fala jest Afroamerykanką. To  
20:48
Biały. To Latynos. To Azjata z wysp Pacyfiku. To osoba niepełnosprawna. To osoba z innymi niepełnosprawnościami. To…  
20:56
LGBTQ. Tak, to organy ścigania. To weterani. Tak, to grupa złożona z tych, którym powiedziano, że  
21:04
Nie są godni, żeby tu być. Składają się z osób posiadających dokumenty i nieposiadających dokumentów.
21:12
Ona się kręci. Próbuje sobie przypomnieć, kto jest w koalicji. Niepełnosprawni. Jak to się nazywa?  
21:19
Oni? Niepełnosprawni. Nie. Nie. Inaczej niepełnosprawni. Inaczej niepełnosprawni. Ona jakby przechodzi przez litanię. biali, czarni, Latynosi, mieszkańcy wysp Pacyfiku, ludzie z Fidżi, geje, przepraszam,  
21:31
LGBTQ kwestionuje wszystko, co udokumentowane, co nieudokumentowane. Och, chwila. Stacy Abrams,  
21:39
Czy ty właśnie powiedziałeś, że nielegalni imigranci będą głosować w wyborach? Wyborach federalnych? Uważam, że to niezgodne z prawem. Nie, nieważne. Nie możesz jej powstrzymać. Stacy Abrams, nikt, nikt nie ma…  
21:48
Nie mamy odwagi, żeby jej powiedzieć, żeby zwolniła. Nie chcę się chwalić, ale jesteśmy pewni, że ten program to najbardziej zagorzały podcast o psach, jaki kiedykolwiek zobaczysz. Możemy niektórych ludzi brać albo nie,  
21:59
Ale psy nie podlegają negocjacjom. Są najlepsze. Naprawdę są naszymi najlepszymi przyjaciółmi. I tak,  
22:04
Dlatego z radością witamy nowego partnera o nazwie Dutch Pet. To najszybciej rozwijająca się firma  
22:09
Usługa telemedyczna dla zwierząt. Dutch.com ma misję tworzenia tego, czego potrzebujesz, czego naprawdę potrzebujesz,  
22:15
Przystępna cenowo, wysokiej jakości opieka weterynaryjna o każdej porze, niezależnie od tego, gdzie jesteś. Zajmą się Twoim psem lub  
22:20
Daj kotu to, czego potrzebujesz natychmiast. Oferujemy ekskluzywną zniżkę. Język holenderski jest dla naszych słuchaczy.  
22:27
Otrzymujesz 50 dolarów zniżki na opiekę weterynaryjną rocznie. Odwiedź stronę dutch.com/tucker, aby dowiedzieć się więcej. Skorzystaj z…  
22:33
Kod Tucker, aby uzyskać 50 dolarów zniżki. To nielimitowana wizyta u weterynarza. 82 dolary rocznie. 82 dolary rocznie. Właściwie…  
22:41
Skorzystaj z tego. W Holandii są weterynarze, którzy potrafią zająć się każdym zwierzęciem w każdych okolicznościach w 10-minutowej rozmowie. To…  
22:49
Naprawdę niesamowite. Nie musisz wychodzić z domu. Nie musisz wrzucać psa do samochodu. Nie marnujesz czasu na czekanie na wizytę. Nie marnujesz pieniędzy na kliniki ani opłaty za wizyty. Nieograniczony dostęp.  
22:58
Wizyty i badania kontrolne bez dodatkowych kosztów. Dodatkowo darmowa wysyłka wszystkich produktów dla maksymalnie pięciu zwierząt. Brzmi niesamowicie, jakby nie mogło być prawdziwe, ale to prawda. Odwiedź stronę dutch.com/tucker  
23:10
Aby dowiedzieć się więcej. Użyj kodu Tucker, aby uzyskać 50 dolarów zniżki na opiekę weterynaryjną rocznie. Twoje psy,  
23:16
Twoje koty i Twój portfel będą Ci wdzięczne. Ale ona po prostu mówi na głos to, co wszyscy wiedzą.  
23:21
Wszyscy są zawsze znani. Powodem, dla którego wprowadzasz ludzi, jest to, żeby zdobyć więcej głosów. I każdy, kto…  
23:30
Uważa, że ​​to nieprawda, nie jest szczery wobec siebie i nie opiera się na rzeczywistości. To jest  
23:37
Nie o gospodarce. Dlaczego 5 lat temu, na początku administracji Bidena,  
23:43
wiesz, bo promujesz to, że sztuczna inteligencja jest tuż za rogiem i że wkrótce będziemy potrzebować znacznie mniej siły roboczej, i mówimy o tym, o wow, chyba będziemy musieli  
23:53
zapewnić ludziom gwarantowany dochód, ponieważ przez cały dzień nie będą mieli nic do roboty  
23:58
Chwila. Po co mielibyście sprowadzać dziesiątki milionów nisko wykwalifikowanych robotników z wykształceniem na poziomie ósmej klasy? Co oni będą robić? Nikt nawet nie poruszył tego pytania, bo…  
24:06
Nie miało to nic wspólnego z powodem ich sprowadzenia. Nie miało na celu pomocy Stanom Zjednoczonym. I oczywiście,  
24:11
Masowa migracja nie pomogła Stanom Zjednoczonym. Jeden bardzo oczywisty punkt, który unosi się w powietrzu,  
24:17
Nawet nie chcesz o tym mówić, bo to takie przygnębiające. Jak te sześć miast, o których wspomnieliśmy na początku, radzi sobie dzisiaj w 2026 roku, sześć największych miast w kraju w 1950 roku? Powtórzę,  
24:29
To był Nowy Jork, Chicago, Los Angeles, Detroit, Filadelfia, Baltimore. To znaczy,  
24:39
W niektórych z tych miast to miłe miejsca. Niektóre z nich to po prostu slumsy. I  
24:44
Istnieją skomplikowane powody, dla których przemysł wymarł. Niektóre z nich to oczywiście duże centra produkcyjne. Imigracja nie jest jedynym powodem. Nic nie jest jedynym powodem. Ale wszystkie te  
24:56
Miasta zostały całkowicie zmienione przez imigrację. I wszystkie stały się o wiele gorsze. Znacznie gorsze. Jak Filadelfia, serio? Baltimore, Detroit. Więc to nie pomogło. A w niektórych miejscach…  
25:07
Podobnie jak Los Angeles, po prostu całkowicie zniszczyło miasto i cały stan. Całkowicie zniszczyło cały stan. Chcesz wiedzieć, co jest nie tak z Kalifornią? Za dużo imigracji.  
25:17
To był niesamowity stan w 1980 roku. Pamiętam go dobrze. Teraz nie chciałbyś tam mieszkać. A ponieważ  
25:23
Gubernator jest jak biały liberał, zapominasz, że ludzie mieszkają w Kalifornii  
25:29
W ogóle nie przypominają ludzi, którzy mieszkali tam w 1980 roku, kiedy był to najmniej skorumpowany i najbardziej funkcjonalny stan z najlepszymi szkołami i najniższym wskaźnikiem ubóstwa. Teraz ma więcej  
25:37
biedy niż jakikolwiek inny stan. Ma więcej imigrantów niż jakikolwiek inny stan. Jest stosunek jeden do jednego. Więc,  
25:43
I wcale nie jest to atak na imigrantów. Wielu z nich jest pracowitych i miłych. Niektórzy nie są pracowici ani mili, ale wielu jest. Latynoscy imigranci zazwyczaj są dość…  
25:53
Świetnie, gdy się ich zna. Entuzjastyczni uczestnicy gospodarki. Ale ogólnie rzecz biorąc,  
26:01
Imigracja całkowicie zniszczyła Kalifornię. Nie ma innego, znaczącego czynnika. To jest najważniejszy czynnik zniszczenia Kalifornii. I masz rozkaz.  
26:10
udawać, że to się nie wydarzyło. Och, ale jednak się wydarzyło. A jednym ze skutków było, jak zauważono,  
26:16
Dało Demokratom pełną kontrolę nad stanem. Całkowicie. To stan jednopartyjny, kropka. A ty…  
26:21
często spotykają się z Republikanami z Santa Barbara, Orange County lub okolic Mount Shasta,  
26:26
Czytanie, wiesz, i są tak konserwatywni, jak ktokolwiek, kogo kiedykolwiek spotkałeś w życiu. W Kalifornii jest kilku prawdziwych prawicowców, ale nie mają nic do powiedzenia, bo kontrolują.  
26:34
Nic z powodu imigracji. To jest po prostu takie proste. Więc to działa i ten model będzie…  
26:40
się powtarzać, chyba że ktoś natychmiast wstrzyma ruch w całym kraju. Więc jest ich 14  
26:46
Stany plus Dystrykt Kolumbii, które na dziś wieczór nie mają przepisów dotyczących dowodów tożsamości wyborców. A w niektórych miejscach nie wolno pytać o nie.  
26:52
Po prostu o dowód tożsamości wyborcy. Ale w 14 stanach nie potrzeba dowodu tożsamości, żeby głosować. Dlaczego? No cóż, żeby nielegalni imigranci mogli głosować. To naprawdę takie proste. Nie jest to bardziej skomplikowane.  
27:02
Więc nielegalni imigranci mogą głosować. A to oznacza, że ​​nie masz władzy, jeśli jesteś rodowitym Amerykaninem,  
27:09
jeśli jesteś prawdziwym obywatelem kraju, ponieważ twój głos jest anulowany, a w miejscach takich jak Kalifornia jest on całkowicie zalewany ludźmi, którzy nie pochodzą stąd i nie mają prawa głosu,  
27:17
Ale i tak głosują. Co ciekawe, spośród 14 stanów, w których obowiązuje prawo o braku dowodu tożsamości wyborcy,  
27:25
trzy z nich znajdują się w pierwszej piątce stanów o największej liczbie ludności, trzy z naszej piątki największych  
27:32
Stany nie mają prawa o dowodach tożsamości wyborców. To wystarczy, by uznać te stany za demokratyczne. A tak przy okazji,  
27:38
dla porządku dodam, że byłyby to Kalifornia, numer jeden we wszystkich kategoriach, Illinois i Pensylwania  
27:46
nie mają dowodu tożsamości wyborcy. To wystarczy, żeby przechylić szalę zwycięstwa w wyborach prezydenckich. Przepraszam, ale tak jest. I jest…  
27:53
Nie ma sposobu, żeby to powstrzymać, chyba że zakazano by głosowania bez dokumentów tożsamości, a potem egzekwowano by głosowanie. Trzeba by było egzekwować  
27:58
Ale na tym etapie nie egzekwujemy zbyt wiele. Pokażemy ci, jak mało egzekwujemy w  
28:04
Chwileczkę. W wielu częściach kraju nikt nie egzekwuje prawa. To staje się coraz bardziej…  
28:10
W rzeczywistości jest to powstanie, a pokażemy ci to za chwilę. Ale jeśli chodzi o drugi motyw, który jest nieunikniony i o którym prawie nie da się mówić, to jest on ukrytym podtekstem wielu…  
28:19
to jest triumfalizm rasowy, nienawiść, wstręt do zastępowanych ludzi, co nie ma znaczenia  
28:27
Intuicja. Dlaczego miałbyś być zły na ludzi, których zastępujesz? Cóż, nie jest to jasne. Tam  
28:33
Są tu oczywiście również elementy duchowe, których prawdopodobnie żaden śmiertelnik nie rozumie, ale są realne. Są oczywiste. Co to jest? Dlaczego miałbyś to zrobić? Dlaczego miałbyś to zrobić, dlaczego całkowicie się zmieniasz?  
28:44
Ile ludności ma Australia, Nowa Zelandia? Po co w ogóle sprawdzać Kanadę i Wielką Brytanię?  
28:49
Każdy biały kraj anglojęzyczny staje się niebiały w bardzo szybkim tempie, szybciej  
28:55
niż kiedykolwiek od czasów najazdów mongolskich. Dlaczego więc miałbyś to zrobić? I co się stanie, gdy  
29:01
Robisz to? Cóż, to ciekawe i to cecha natury ludzkiej. I nie dotyczy to tylko białych,  
29:07
Czarny, Latynos. To prawdopodobnie dotyczy wszystkich ras, ale to po prostu prawda. Dawne większości nie dostają  
29:13
dobrze traktowani. Ale naprawdę nie można sobie wyobrazić przypadku, w którym naród przeszedł z większości do mniejszości  
29:21
A potem był dobrze traktowany. Po prostu tak się nie stało. W tym kraju, nawiasem mówiąc, Indianie amerykańscy nie byli dobrze traktowani. Zabrano ich do Oklahomy. Musieli iść pieszo. Właściwie, bez wozów. Co?  
29:33
Co stało się z białą mniejszością w Zimbabwe? Dobrowolnie zrzekli się władzy. Potem…  
29:40
Zabici. W RPA są zabijani. Dobrowolnie, po raz kolejny, dobrowolnie zrzekają się władzy. Mieli broń jądrową w 1994 roku. Zrezygnowali z broni jądrowej,  
29:48
Zrzekł się władzy, przeszedł na system rządów większościowych. To była pokojowa transformacja. D Clerk Mandela,  
29:55
Pamiętasz sceny z 1994 roku? A jak się to skończyło? Cóż, jeszcze się nie skończyło, ale prześladowania…  
30:02
ludzi, którzy byli u władzy, zaczęło się bardzo, bardzo szybko. Jak to się skończyło dla Palestyńczyków?  
30:08
Jak wspomniano, stanowili 80% Izraela w 1947 roku, a 30% w 1948. Jak im poszło od tamtej pory? Nie najlepiej.  
30:18
Wielu zginęło. I to skomplikowane. Oni też zrobili coś złego. A tak przy okazji, Indianie  
30:23
Wiele osób zostało wyrzeźbionych, a partata była zła. Mam na myśli, wiesz, jest wiele soczewek przez…  
30:29
można to tak postrzegać, ale jeśli się cofniesz, to dawne większości, które stają się mniejszościami, mają tendencję do  
30:37
Zabity. Masz nadzieję, że to nieprawda, ale wygląda na to, że tak. I jest to szczególnie przygnębiające, gdy patrzysz  
30:47
na postawę ludzi w Stanach Zjednoczonych, którzy naciskają na masowe zmiany demograficzne.  
30:54
A żeby to lepiej zobrazować, ludzie, którzy naciskają na koniec białej większości. Och,  
31:03
To jest biała supremacja. Nie, nie jest. To uznanie rzeczywistości. I  
31:09
A tak przy okazji, jeśli szukasz nienawiści, to nie jest to wielu białych suprematystów. Cóż,  
31:15
Nawet widoczne publicznie. Gdzie są wszyscy ci biali suprematyści, o których ciągle słyszymy? Ale ludzie, którzy martwią się całkowitą zmianą demograficzną, nie wydają się być tymi pełnymi nienawiści  
31:23
jedynki. To ludzie, którzy to głoszą, mają dziwny błysk w oku i wyczuwalną niechęć  
31:31
w ich głosie. I bardzo często, i to może być najciemniejszy aspekt, to nie tylko nienawiść,  
31:38
To nienawiść do samego siebie. I pamiętaj, że każdy, kto będzie nienawidził samego siebie, nie będzie miał z tym problemu.  
31:44
Wszyscy cię nienawidzą i ranią. Oto Nancy Pelosi kilka lat temu. Pamiętaj, że była przewodniczącą Izby Reprezentantów.  
31:53
Izba Reprezentantów, trzecia w kolejce do prezydentury. To fragment jej przemówienia w Izbie Reprezentantów.  
31:58
piętro o zmianach demograficznych. Obejrzyj to. Przypomina mi to mojego wnuka. On jest Irlandczykiem,  
32:08
Angielski, jakikolwiek, jakikolwiek, i włosko-amerykański. Jest mieszanką, ale wygląda bardziej jak ten drugi.  
32:15
strona rodziny, powiedzmy? On jest, hm, i kiedy miał swoje, hm, szóste, piąte narodziny, szóste urodziny,  
32:23
Miał bardzo bliskiego przyjaciela, który nazywał się Antonio i pochodził z Gwatemali. I ma piękną opaleniznę.  
32:30
skóra, piękne brązowe oczy i cała reszta. I cóż, to był dla mnie taki dzień dumy, bo kiedy…  
32:37
Mój wnuk zdmuchnął świeczki na torcie, a oni powiedzieli: „Czy pomyślałeś życzenie?”. A on odpowiedział:  
32:42
„Tak, pomyślałem życzenie”. Powiedział: „A jakie jest twoje życzenie?”. Powiedział: „Chciałbym mieć brązową skórę i brązowe oczy jak Antonio”. Taka piękna. Taka piękna. Piękno tkwi w tym połączeniu. Twarz przyszłości.  
32:56
Bo nasz kraj jest, no cóż, całkowicie amerykański. I ma to wiele wersji. Wyobraź sobie, że to mówisz. To znaczy,  
33:05
Ona ewidentnie jest jakimś geniuszem. Nie przemyślała tego, ale to jej własny wnuk.  
33:11
Odwraca się do niej i mówi: „Babciu, żałuję, że urodziłem się biały. Szkoda, że ​​nie urodziłem się z innym kolorem oczu, innym odcieniem skóry. Szkoda, że ​​to nie jest coś, czym jestem. Szkoda, że ​​Bóg…  
33:22
Nie stworzyłeś mnie takim”. Wyobraź sobie, co by było, gdyby powiedział to twój wnuk. Złamałoby ci to serce.  
33:28
Złamałoby ci to serce. A tak przy okazji, to tylko na ten temat. Chciałbym nie być biały. Że to w porządku. Gdyby wnuk powiedział: „Babciu, chciałbym nie być gejem”, to by go uderzyła.  
33:37
w twarz linijką. „Urodziłeś się gejem. Ciesz się tym”. Ale kiedy mówi: „Chciałbym nie być  
33:44
„Biała” – mówi. „Masz rację. Dobrze jest chcieć być Antonio, a nie sobą,  
33:50
Nie bądź tym, kim Bóg cię stworzył”. Jej własny wnuk. Czy była czarna i wstała, mówiąc: „Wiesz,  
33:58
mój wnuk powiedział mi, moja wnuczka miała białą lalkę Barbie i powiedziała: „Babciu,  
34:04
Chciałbym mieć blond włosy i niebieskie oczy”. Wszyscy powiedzielibyśmy: „To okropne. Bóg cię stworzył”.  
34:09
„Tak”. Smutne jest chcieć być kimś, kim się nie jest. Powinieneś czuć się komfortowo z tym, jak  
34:15
Zostałeś stworzony. Czyż to nie jest rodzaj fundamentalnej, współczesnej amerykańskiej wiary? Z wyjątkiem sytuacji, gdy jesteś biały,  
34:21
To piękne, kiedy nienawidzisz siebie. To właśnie ona mówi. To właśnie powiedziała w programie.  
34:26
Izba Reprezentantów. Dwukrotnie została przewodniczącą Izby Reprezentantów. Mówi więc nie tylko w swoim imieniu,  
34:34
ale dla wielu ludzi, w tym wielu białych, takich jak ona. I nawiasem mówiąc, to nie jest  
34:43
Współczucie. To nienawiść. To mówienie sześciolatkowi: „Nie, urodziłeś się w złej sytuacji”.  
34:52
Masz fundamentalną wadę. Nic nie możesz z tym zrobić. Nie jesteś tak dobry jak Antonio.
35:00
Dobrze? Jest nienawiść. To jest nienawiść. I wyraża się. A tak przy okazji, Nancy Pelosi jest…  
35:10
Pochodzi z Baltimore i dorastała tam, gdy 85% mieszkańców stanowili biali. Jak jest teraz? Nie wraca.  
35:18
Bardzo często, jak się wydaje. Wydarzenia na całym świecie zmieniają się teraz tak szybko, że nie da się  
35:24
nadążać za wszystkimi zmianami. Ale wiemy, że kiedy te zmiany następują, rynki się zmieniają,  
35:31
też. I nic nie zmienia się szybciej niż cena metali szlachetnych, złota i srebra. To po prostu  
35:36
zmienia się w mgnieniu oka, ponieważ jest reakcją na to, co dzieje się na świecie, i przeciwko temu. Więc,  
35:42
Czas ma kluczowe znaczenie. Jeśli myślisz o dodaniu metali szlachetnych, a zdecydowanie powinieneś,  
35:48
Tak, musisz wiedzieć, kiedy ceny się zmienią i dlaczego. Battalion Metals  
35:54
To wszystko naprawdę upraszcza. Możesz kupić, kiedy nastąpi spadek. Spróbuj zadzwonić do swojego brokera w…  
35:59
rynek akcji publicznych. Nie, to nowy świat, a Battalion sprawia, że ​​jest on przejrzysty i uczciwy.  
36:08
Świat. Nie ma tu żadnych oszustw. Zostaliśmy stworzeni, aby zwalczać oszustwa. Więc jeśli chcesz otrzymywać informacje w czasie rzeczywistym,  
36:13
alerty wysyłane bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej w przypadku zmiany cen złota i srebra, przejdź na stronę battalionals.com/alerts.
36:22
Rynki zmieniają się szybko. Bądź na bieżąco. Dlatego właśnie battalion.com/alerts.
36:29
Ale w Nowym Jorku, gdzie liczba ta wzrosła z 90 do 30 od 1950 roku do chwili obecnej, prawdopodobnie mniej niż 30, jeśli  
36:37
Naprawdę, nowy burmistrz, wszyscy skupiają się na jego poglądach na politykę zagraniczną. Co on o tym sądzi?  
36:43
Izrael? Kogo to obchodzi? Co on myśli o białych Amerykanach? Cóż, wiemy, bo mówi: „No cóż, ja…  
36:50
„Zamierzam nałożyć na nich więcej podatków, bo są biali” – powiedziała niedawno nowa szefowa i jej nowa pani z zarządu ds. wynajmu:  
36:58
„Biali ludzie posiadają za dużo. Powinni wynajmować jak wszyscy inni”. Naprawdę, to nie jest sprawiedliwość. To…  
37:05
Nie równość. To nienawiść. To nieskrywana wrogość wobec ludzi ze względu na ich wygląd.  
37:13
Ale ponieważ są coraz bardziej pokonanym narodem, nie tylko jest to w porządku, ale wręcz pożądane.
37:21
Nie chcesz znaleźć się po złej stronie. Nie dlatego, że jesteś białym suprematystą i kochasz tylko białych. To szaleństwo. Bóg stworzył każdego człowieka, każdy człowiek został stworzony.  
37:31
Na Boga. Kropka. Nie chodzi o to, żeby kochać tylko ludzi, którzy wyglądają jak ty, kochać tylko  
37:37
Biali, czarni, czy ktokolwiek. Chodzi o to, żeby nie nienawidzić ludzi ze względu na to, jak się urodzili.  
37:45
Ale ta dynamika niewiele się zmienia, ponieważ w ludziach jest coś, co chce  
37:50
miażdżyć i upokarzać pokonanych za każdym razem. I chciałbyś tak myśleć  
37:58
ten naród jest wyjątkowy w tym sensie, że u nas by się to nie zdarzyło, ale nie ma na to żadnych dowodów  
38:04
W ogóle. W miarę jak biali stawali się z roku na rok coraz mniejszą częścią populacji USA,  
38:11
coraz głośniejsze stają się wezwania do nienawiści do białych. coraz bardziej otwarta staje się nienawiść, wrogość, groźby  
38:17
Przemoc. Przestępstwa przeciwko białym ludziom, takie jak: „No cóż, nie wiem. Sprawca był czarny. Jesteś…  
38:22
biały. Każdy Amerykanin wie, że te przestępstwa nie są karane tak surowo ani surowo, jak  
38:30
Odwrotnie. Wszyscy to wiedzą i akceptują. Och, wielki błąd to akceptować. Jeśli nie ma takiego  
38:37
rzecz taka jak równość wobec prawa, jeśli można zostać ukaranym łagodniej lub surowiej na podstawie  
38:44
Z powodu twojej rasy, twojego pochodzenia etnicznego, twojej religii, wszyscy mamy kłopoty. Wszyscy. Po pierwsze, wszyscy jesteśmy poniżeni, bo to jest definicja niemoralności. Wina krwi to…  
38:53
To nieprawda, pomimo tego, co mówią nam nasi przywódcy. I całkiem możliwe, że ty i twoja grupa,  
39:00
Twoja społeczność pewnego dnia znajdzie się po złej stronie tego wszystkiego. Ale na razie jest bardzo  
39:06
Oczywiste jest, że biali są po złej stronie. Widać to po zachowaniu ludzi na proteście ICE. To było w Minneapolis zaledwie kilka nocy temu. To jest cała masa…  
39:16
oczywiście, głównie biali, bo Minneapolis, jedno z ostatnich dużych miast w Ameryce z  
39:22
spora biała populacja, wbiegająca do kościoła i grożąca parafianom.  
39:30
I prawdopodobnie widziałeś już nagranie tego zdarzenia, ale posłuchaj uważnie fragmentu, który zaraz usłyszysz,  
39:37
i można usłyszeć rasistowskie epitety skierowane do białych. Więc dzieją się tu dwie rzeczy.  
39:44
Po pierwsze, protestujący oczywiście nienawidzą chrześcijaństwa i nienawidzą białych, białych chrześcijan.  
39:52
To znajome. Bardzo znajome. Jest dużo nienawiści do białych chrześcijan. Skąd się to bierze? Oczywiście, że ma korzenie duchowe, jak wszystko, co trudne.  
40:04
aby dokładnie zrozumieć, dlaczego ta grupa jest celem ataków na całym świecie, ale wiemy, że na pewno tak jest  
40:13
to jeden z głównych powodów rozpoczęcia wojny z Rosją i całkowitego zniszczenia Ukrainy  
40:19
zniszczona Ukraina została zniszczona przez Zachód w taki sam sposób, w jaki została zniszczona przez Waszyngton i Brukselę  
40:25
którzy wciągnęli Rosję w tę wojnę. Chcieli tej wojny. Mówili, że chcą tej wojny. Dostali  
40:30
wojna. Bardzo niewielu ich ludzi zginęło na wojnie, ale prawdopodobnie setki i setki ponad  
40:37
W tej wojnie zginęło milion Ukraińców. Myślisz, że Ukraina będzie w większości ukraińska?  
40:43
100 lat? Myślisz, że ziemia na Ukrainie będzie należeć do Ukraińców za 20 lat? Nie, oczywiście.  
40:49
Nie. To nie Rosja to zrobiła. To Zachód. I trzeba się zastanowić dlaczego. Cóż,  
40:57
fakt, że Ukraina była biała i chrześcijańska, jedno z ostatnich dużych skupisk białych chrześcijan  
41:03
na planecie, może to miało z tym coś wspólnego. Oczywiście, że tak. Oczywiście, to nie jest  
41:10
Teoria spiskowa skrajnej prawicy. To prawda. Więc te same postawy, które to spowodowały, działają.  
41:18
w Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii i w dużej mierze tutaj, w Stanach Zjednoczonych, zostały w pewnym sensie poddane destylacji  
41:23
w klipie, który zaraz zobaczycie, z kościoła sprzed kilku dni w Minneapolis. Obejrzyjcie to.
41:31
Renee, dobrze. Renee, dobrze. Gdzie jesteś? Gdzie jesteś? Gdzie jesteś?  
41:36
Ludzie? Czemu nie jesteście na Whipple każdego dnia, walcząc o ludzkość, broniąc naszych ludzi? Gdzie jesteście? Pijecie kawę. Macie biżuterię.  
41:45
Nosisz ładne ubrania. Ale co robisz? Co robisz, żeby reprezentować swoją społeczność somalijską i latynoską? Nie będę tego komentował. Nie masz żadnego komentarza. Dokładnie.
41:58
Powiedz swoje imię. Renee. Dobrze. Renee. Dobrze.
42:06
Wszyscy ci wygodni biali ludzie, którzy żyją wystawnie i wygodnie, podczas gdy dzieci są wleczone do obozów koncentracyjnych. Wy żyjecie prawdziwym życiem, przyjemnym życiem z latte,  
42:15
Nie robiąc absolutnie nic dla waszych latynoskich i somalijskich braci i sióstr. Przychodzisz tu do mężczyzny w garniturze, który jest kaznodzieją. Czy Jezus nosił garnitur? Czy Jezus czerpał korzyści z jego słów? Nie.  
42:26
Jezus umarłby w moim wnętrzu. Nie dotykaj mnie. Dotknij mnie jeszcze raz i zobacz, co się stanie. Hej, nie możesz. Ty  
42:31
Jesteś fałszywym chrześcijaninem. Dlaczego nie wspierasz swoich somalijskich i latynoskich społeczności? Dlaczego nie widzę cię codziennie na Whipple, protestującego przeciwko temu atakowi na ludzkość? Gdzie jesteś? Jesteś…  
42:41
Grzesznicy. Udajecie chrześcijan. Ale wiemy, że żyjecie łatwym życiem, prawda? Bardzo łatwym życiem, podczas gdy ludzie głodują. Wstyd, człowieku. Czy ten człowiek jest zdolny do przemocy? No cóż,  
42:53
On to oczywiście popełnia. Przerywa nabożeństwo. Ludzie, którzy nie chcą nikogo skrzywdzić,  
42:59
którzy nie popełniają żadnego przestępstwa, którzy nie zrobili nic złego, krzyczą na niego, że jest białym chrześcijaninem. Właśnie o to chodzi. Właśnie o to chodzi. I powinniście wiedzieć, że to nie jest  
43:14
ostatni taki klip, jaki zobaczysz, nie tylko dziś wieczorem, ale w przyszłości, ponieważ to jest  
43:19
animowany duch stojący za tym, co oglądasz. Nikt nie przedstawia ekonomicznych argumentów za masową migracją.  
43:26
Nikt nie przedstawia argumentów ekonomicznych przemawiających za utrzymaniem w tym kraju dziesiątek milionów nielegalnych imigrantów, ponieważ  
43:31
Nie ma na to ekonomicznego uzasadnienia. Nie ma argumentu, który zaczynałby się od „powiedz mi, jak to się skończy”  
43:38
Uczynić nasz kraj lepszym. Nikt nawet nie przedstawia takiego argumentu. Argumentują, że zastępujemy  
43:45
ludzie, którzy założyli ten kraj, którzy zbudowali system dla siebie, swoją drogą, z marką  
43:54
Nowi ludzie, którzy mają z tamtymi niewiele wspólnego. I dlaczego to robimy? Bo ich nienawidzimy. I nie tylko szaleni protestujący to argumentują. Podobnie jak byli…  
44:07
Prezenterzy CNN. Oto Don Lemon, który brał udział w tym proteście. Relacjonował go w taki sposób, że  
44:13
Dziennikarze często relacjonują wydarzenia. Pomagają je organizować. Są ich żołnierzami. Jesteśmy  
44:19
Tylko o tym mówię. Okej, oto Don Lemon w podcaście z wściekłymi bogatymi kobietami w średnim wieku,  
44:27
Porozmawiajmy o tym, jak cnotliwe jest krzyczenie na białych w Minneapolis. Obejrzyjcie to. To pewien stopień  
44:34
tam rasizmu i istnieje pewien stopień poczucia wyższości. Myślę, że ludzie, którzy należą, wiesz, do takich grup religijnych, to nie jest ten rodzaj chrześcijaństwa, który praktykuję, ale myślę,  
44:43
że im się to należy i że to uprawnienie wynika z supremacji, supremacji białych. I  
44:48
Myślą, że ten kraj został zbudowany dla nich, że jest krajem chrześcijańskim, podczas gdy tak naprawdę opuściliśmy Anglię, ponieważ chcieliśmy wolności religijnej. To wolność religijna, ale tylko jeśli jesteś…  
44:56
Chrześcijanin i tylko jeśli jesteś białym mężczyzną. No cóż. To znaczy, to trudne, bo nigdy nie chcesz…  
45:03
Potraktuj Dona Lemona dosłownie, bo jest oderwany od rzeczywistości. I możesz powiedzieć: „No cóż, właściwie,  
45:09
Ma białego chłopaka i mieszka w Hamptons. Kto tu ma prawo do wszystkiego? Ale to bezowocne.  
45:16
i to cię osłabia, gdy próbujesz odeprzeć tyradę Dona Lemona do jakiejś pani po liftingu twarzy, mówiąc o szczegółach, ponieważ  
45:24
Szczegóły nie mają znaczenia, bo po prostu nie mają sensu. Nie muszą mieć sensu.  
45:29
Wystarczy zrozumieć ducha, który za tym stoi, a którym jest nienawiść. Nienawiść, uraza i  
45:36
Pragnienie zemsty. To właśnie to. I nie ma innego wytłumaczenia, że ​​ktokolwiek  
45:43
Nawet jeśli ktoś inny niż ty oferuje coś innego, ma obowiązek zrobić sobie krzywdę. I tak naprawdę,  
45:49
Czas po prostu być całkowicie szczerym. To akt nienawiści i agresji wobec ludności.  
45:57
Stanów Zjednoczonych. Obywatele amerykańscy, ludzie, którzy się tu urodzili, ludzie, których dziadkowie tu się urodzili. Są znienawidzeni przez rządzących i tak jest od dawna. I plan,  
46:09
Co jest już prawie ukończone, to nie jest odległy cel. To już prawie tutaj,  
46:15
Chodzi o to, by ich zastąpić, pozbawić ich władzy. A jeśli ludzie tacy jak Don Lemon mają w tej sprawie cokolwiek do powiedzenia,  
46:22
Zrób im krzywdę. Po prostu posłuchaj, co mówią. Nie musisz snuć teorii spiskowych, po prostu otwórz oczy.  
46:28
i posłuchaj, a dowiesz się, co dla ciebie zaplanowali, bo to się już wydarzyło w wielu miejscach. To  
46:34
Zawsze tak się dzieje. I dlatego warto toczyć takie walki, bo nie chodzi o zachowanie  
46:43
czystość rasowa. Chodzi o zachowanie swojego kraju w rozpoznawalnej formie, o zachowanie swojego życia i  
46:51
życie twoich dzieci. Gdyby nagle się wydarzyło, mieszkałbyś w kraju, w którym 60%  
46:56
Ludzie zgodzili się z Donem Lemonem. Jak myślisz, jak byś sobie poradził? Wcale nie. I nie tylko.  
47:04
Gdybyś został pozbawiony swojego majątku, nie tylko twoje dzieci zostałyby zmiecione w pył, ale także usłyszałbyś wykład, jak to się stało, wykład o tym, jak na to zasłużyłeś. Oto, co dostajesz za…  
47:13
grzechy twoich przodków. Ludzie, którzy mieli poczucie winy za krew, zaczęliby ci o tym prawić kazania. Byłbyś  
47:19
Traktowani jak Palestyńczycy w Gazie. To ten sam pomysł. To ten sam pomysł. Jesteś odpowiedzialny.  
47:26
Za grzechy przodków, bo wina krwi jest realna. Nie ma bardziej antychrześcijańskiego światopoglądu niż ten. To jeden z powodów, dla których nienawidzą chrześcijan, bo stoją im na drodze.  
47:35
Ponieważ u podstaw tej dyskusji o ICE leżą głębokie pytania, stawka dla nas nagle wzrosła  
47:45
stać się egzystencjalne. A zachowanie ludzi w to zaangażowanych stało się niezwykłe. I wszystko  
47:53
wszystko to składa się na niezwykłą, szokującą scenę, która rozegrała się dziś wieczorem w Minneapolis. zignorowano ją  
48:00
większość osób w mediach, ale nie Nick Sorder, który jest niezależnym dziennikarzem, który właśnie...  
48:06
Nagrywanie filmów z tego, co widzi. To jest film, który właśnie nagrał, przedstawiający grupę przyjaciół Dona.  
48:13
Cytryny włamują się do radiowozu i kradną broń z jego tyłu. Film trwa około 2 minut. Obejrzyj całość, aby lepiej zrozumieć, gdzie jesteśmy teraz.
48:28
Już prawie gotowe. O wow.
48:37
O mój Boże. O mój Boże.
48:51
Strzelaj. Więc nie chcesz od razu mówić o oczywistości i szturmie na Bastylię,  
48:59
ale kiedykolwiek masz tłum ekstremistów skłonnych do przemocy, kradnących broń rządową,  
49:09
i uciekając w noc bez aresztowania, masz potencjał na rewolucję  
49:15
a potem nastąpił wielki rozlew krwi. Więc jest prawie oczywiste, że nie warto o tym mówić.  
49:22
na głos, ale i tak to zrobimy, bo kochamy oczywistości. Musisz to teraz przerwać, bo inaczej…  
49:28
Rozpadnie się. Nick Sorder to człowiek, który nakręcił ten film. I teraz do nas dołącza.  
49:34
Nick, czy mógłbyś przede wszystkim podziękować za to, co zrobiłeś. Uważam, że to prawdziwa służba publiczna, żeby to przekazać opinii publicznej. Hm, co właśnie zobaczyliśmy? Czy możesz podać jakiś kontekst? Tak.  
49:46
Tak. Więc, Tucker, powiem ci, że to wydarzyło się niedaleko centrum Minneapolis. Policja jest wszędzie, prawda? To znaczy, to jest dość… to jest dość skoncentrowane…  
49:56
Obszar z policją. A ci mieli dwie godziny, dwie godziny, żeby przejść przez wiele kontroli FBI.  
50:04
Pojazdy. Tuż za tym zaparkowany był inny pojazd, gdzie mieli wystarczająco dużo czasu i nie martwili się o przyjazd policji z Minneapolis. Więc…  
50:13
wyjęli pas holowniczy z tyłu pickupa, zamontowali go i przywiązali  
50:19
uh, schowek na broń w drugim pojeździe, zamontowałem go na pickupie i wyciągnąłem  
50:24
W ten sposób. I wcale nie martwią się o żadne reperkusje ze strony policji z Minneapolis. Jak tylko…  
50:31
tak się stało, poszedłem do policji w Minneapolis, która, jak się zorientowałem, była około przecznicy dalej,  
50:38
i podałem im informacje. Podałem im opis tej osoby. Podałem im  
50:43
Nagrałem wideo. Pozwoliłem im zrobić zdjęcie twarzy tej osoby. Podałem im numer rejestracyjny i samochód, którym jechał. Ten facet właśnie ukradł nie tylko karabin, ale i karabin wyborowy,  
50:54
karabin automatyczny z pojazdu FBI. Postanowili nie ścigać pojazdu, który mogliby  
51:00
Spójrz na dół ulicy. On nawet jeszcze nie wyszedł. Ale ci tchórze, którzy są na wyższych szczeblach MPD,  
51:08
Są pod władzą ludzi takich jak Jacob Fry, który jest praktycznie burmistrzem Soy Boy. Tak wolę go nazywać. W tym momencie, oni zostali oszukani. Nie wiem, jak inaczej to powiedzieć.  
51:19
Tucker. Gdybyś wiedział, że w mieście, powiedzmy, na prowincji w Georgii, ktoś właśnie ukradł  
51:27
Karabin automatyczny i zobaczysz ich w celowniku, a szeryfowie natychmiast ruszą za nimi w pościg. Nie pozwolą im uciec. Nie w Minneapolis. To nie to.  
51:36
Zdarza się. Pozwalają im wyjść na wolność. I oczywiście nie było żadnych tradycyjnych mediów.  
51:41
sieci. Nie takie jak, wiesz, ABC, NBC czy cokolwiek innego. Jak tylko zrobi się trochę niebezpiecznie,  
51:47
Uciekają. Więc to ludzie tacy jak ja, w przebraniu, muszą tam wejść i to sfilmować.  
51:52
Nie ma tu żadnych gliniarzy. A Tucker, nawet gdybyś zadzwonił pod 911, co robiłem już kilka razy,  
51:58
Nie dostajesz żadnej pomocy. Nie ma znaczenia, ile gróźb śmierci słychać w tle podczas rozmowy. Eee, kiedy ostatnio zostałem obrabowany przez gang Somalijczyków.  
52:08
Ukradli mi sprzęt fotograficzny wart ponad 1000 dolarów. Zadzwoniłem pod numer 911. Nie zapytali mnie: „Czy  
52:14
Czy grozi ci teraz jakieś niebezpieczeństwo? Krwawiłem z ręki, bo samochód ciągnął mnie ulicą”. Nie, pytanie, które mi zadali, brzmiało: „Jesteś biały, Latynosem, czarny czy Somalijczykiem?”  
52:24
To był jeden z ich największych problemów. I mimo to dotarcie na miejsce zdarzenia zajęło im 30 minut, ale to już chyba mój czwarty telefon pod numer 911 w ciągu ostatnich trzech tygodni w Minneapolis. I to jest…  
52:35
Pierwszy raz, kiedy faktycznie odpowiedzieli. Fakt, że odpowiedzieli w 30 minut, był dla mnie zaskoczeniem. Jestem po prostu zszokowany wszystkim.  
52:43
Właśnie powiedziałeś. Myślę, że ryzykujemy błędną interpretacją ludzi takich jak Jacob Fry. Oczywiście,  
52:51
Są sfeminizowane. Wszystko, co powiedziałeś, jest prawdą. Są tchórzliwe. Są słabe. Ale jest w nich też wola mocy. Mam na myśli to, że to jest… to jest Trosky, okej? To jest…  
53:00
grabieży zbrojowni. W ten sposób ludzie tacy jak Fry, a jest wielu takich jak Fry, zyskują  
53:07
Władzę zdobywa się przemocą. To przez tłum. To dzięki działaniom tłumu stają się potężniejsi. Więc nie chodzi tylko o to, że on nie może tego powstrzymać, bo jest za słaby. On tego chce.  
53:16
Tak jak gubernator stanu Minnesota i jego przerażająca żona Winnie Mandela, wiecie,  
53:23
wdychaj głęboko zapach palonych opon podczas zamieszek po śmierci George'a Floyda, bo rewolucja oznacza  
53:28
Daj im władzę. I tak czuję, patrząc na materiał, który nakręciłeś, że sprawy zaczynają się zmieniać.  
53:33
całkowicie poza kontrolą. Są całkowicie poza kontrolą i tak już od kilku tygodni.  
53:40
Teraz. Ale właśnie tak chce tego Tim Waltz. Mówię ci to całkowicie szczerze,  
53:46
Tucker. Naprawdę w to wierzę. To najlepszy scenariusz dla Tima Waltza, bo co my…  
53:52
O czym mówisz? Powód, dla którego byłem już tam, kiedy doszło do strzelaniny, po tym jak kobieta próbowała potrącić agenta ICE swoim samochodem, no cóż, byłem już tam, ponieważ  
54:02
Mówiliśmy o somalijskim oszustwie. Więc zamieszki, niepokoje na ulicach, ataki na agentów ICE, nieustanny, całodobowy chaos to jedyne, co…  
54:15
odciągnęło wszystkich od dalszej rozmowy o miliardach dolarów  
54:21
oszustw, które zostały umożliwione za kadencji Tima Waltza. I musimy do tego wrócić. Nie możemy tego tak zostawić.  
54:28
Ale w międzyczasie nie możemy pozwolić, aby agenci ICE, którzy zabierają gwałcicieli i dzieci,  
54:34
Molestujących i wszystkich tych brutalnych nielegalnych przestępców z ulicy. Nie możemy ich po prostu zostawić w zawieszeniu,  
54:39
No cóż. I tak właściwie to w tym momencie przeprowadzę się do Minneapolis. A to nie jest miejsce, w którym chciałbym być. To było takie miłe miasto. No cóż, to było znane szwedzkie miasto, więc o nim wiedziałem. I…  
54:50
No cóż, to było naprawdę bardzo miłe miejsce jeszcze niedawno. Teraz jest zupełnie nie do poznania. Imigracja jest jednym z głównych powodów. To po prostu prawda. Czy mogę zapytać, gdzie…  
55:01
Czy agenci FBI byli pod ostrzałem, gdy kradli im broń automatyczną? No cóż, to fantastyczne.  
55:09
Pytanie, na które tak naprawdę nie odpowiedziałem, wiesz, jestem wielkim zwolennikiem FBI. Myślę, że  
55:16
Robią świetne rzeczy. Nie podoba mi się fakt, że po prostu porzucamy pojazdy federalne.  
55:23
droga. No cóż, zwłaszcza gdy dochodzi do zamieszek, no cóż, no cóż, ci goście potrzebują  
55:29
Są tu jakieś posiłki, prawda? Jest ich o wiele za dużo, że po prostu znacznie przewyższają liczebnie  
55:38
No cóż, agenci federalni. Dlatego właśnie wciąż wzywam tu wojsko, policję,  
55:45
eee, federalizacja Gwardii Narodowej, nawet ustawa o powstaniu, cokolwiek trzeba zrobić, żeby chronić tych ludzi. Nie ma wystarczająco dużo agencji federalnych. Zostali odparci. Zostali zmuszeni do…  
55:55
drogę powrotną i dlatego ich pojazdy znalazły się poza terenem zdarzenia, ponieważ były zaparkowane kilka przecznic dalej od miejsca, w którym doszło do strzelaniny, tak sądzę  
56:04
W zeszłym tygodniu, kiedy ten nielegalny Wenezuelczyk wyszedł, agent z łopatą, prawda? I próbował go uderzyć łopatą, a oni musieli go postrzelić w nogę. I tak, kiedy ten obwód się skurczył,  
56:13
Ponieważ nie mają wystarczającej liczby pracowników, pojazdy te są narażone na niebezpieczeństwo. I wiesz,  
56:19
FBI, tak jak ja, przyznaję im za to dużą zasługę, ponieważ wiedzą, że policja z Minneapolis jest  
56:25
Nic nie zrobią. Nie przewidzą, jak niezależni dziennikarze, tacy jak ja, zostaną okradzeni przez somalijski gang na drodze. Właśnie to się tu dzieje. Jakby po prostu wypłacili gotówkę.  
56:34
Patel dzwonił do mnie tuż przed tym, jak zrobiłem ten hit w programie. No więc znaleźli mój aparat.  
56:40
Odzyskali skradziony aparat. I to tylko dlatego, że wkroczyli do akcji, wiedząc, że policja z Minneapolis nic z tym nie zrobi. Bo w rzeczywistości policja z Minneapolis…  
56:51
Nie chcą tu ludzi takich jak ja. Bo dokumentuję wszystkie ich porażki. Dokumentuję fakt, że pozwalają tym najeźdźcom z Trzeciego Świata swobodnie biegać po ulicach, popełniając...  
57:01
wiesz, oszustwo warte miliardy dolarów w biały dzień i nic z tym nie zrobiono.  
57:07
Nienawidzą, że tacy ludzie jak ja tu są. I dlatego doceniam interwencję FBI i Casha Patela.  
57:12
i i i odzyskanie tego aparatu, ponieważ na pewno nie zostałoby to zrobione przez  
57:18
Miasto. Powiedzieli mi bardzo szczegółowo, Tucker, kiedy policja w końcu zareagowała po 30 minutach  
57:23
A ja nadal tam siedzę, krwawiąc po tym, jak zostałem wciągnięty przez pojazd. Powiedzieli mi, że jestem w  
57:28
źle zrobił, będąc w tym obszarze i powiedział mi, że muszę opuścić ten obszar, ponieważ nie mam tu żadnych interesów  
57:34
w tym obszarze. Mam w tym obszarze o wiele więcej interesów niż ktokolwiek inny, kto tam jest.  
57:39
punkt. Okej, to są Stany Zjednoczone Ameryki i nie dam się zastraszyć i nie będę musiał stąd wyjeżdżać.  
57:45
amerykańskie miasto, bo chcą je oddać w ręce bandy piratów z Trzeciego Świata. Po prostu nie jestem  
57:50
Zamierzam to zrobić. Cóż, tak naprawdę masz tyle samo powiązań z Minneapolis, co Jacob Fry. Wiesz, on nie jest… on nie jest z Nowego Jorku. On nie jest… on nie jest, a właściwie to chyba z przedmieść Waszyngtonu. On nie jest…  
57:59
w ogóle stamtąd. Nie ma tam żadnych korzeni. Po prostu pojawił się, by wywołać rewolucję i  
58:05
zwiększyć swoją władzę. Oczywiście, nie poprawili sytuacji w mieście ani trochę. Pod jego rzekomym przywództwem jest znacznie gorzej. Więc do kogo zadzwonić? Mam na myśli, jeśli pojazdy FBI…  
58:18
splądrowane, nie ma tam agentów FBI, którzy chroniliby ich własne pojazdy. A tak przy okazji, czy oni nie mają  
58:23
Obowiązek upewnienia się, że ich broń automatyczna nie trafi w ręce przestępców? Przecież powinni chronić własne interesy. To FBI. Bez urazy. Myślę.  
58:32
Trochę im tu odpuszczasz. No więc, FBI umieszcza broń automatyczną w naszych społecznościach. Czy jesteśmy za tym? Ja nie. Ale jak reagujesz na…  
58:42
To? Na przykład, gdybyś zadzwonił do FBI, hej, właśnie ukradli ci karabiny maszynowe. Powinniście się tym zająć. Obudź się, synu. Tak. Więc natychmiast poszedłem do FBI i poinformowałem ich, co…  
58:52
Stało się tak, bo nie jestem nawet pewien, czy wiedzieliby o tym od razu. To znaczy, nie było… Jestem jedynym, który ma nagranie gościa, który je ukradł. I mam na myśli…  
59:00
był trochę [ __ ] Chyba tak powiem, bo zdjął maskę i ty  
59:05
Można powiedzieć, że miał tatuaże Latin Kings na całym ciele. Więc, mam na myśli, że znalezienie tego faceta było dość łatwe i znaleźli go następnego ranka. Ale tak, powiedziałbym, że to, że jesteśmy…  
59:15
federalne organy ścigania czują, że są w sytuacji, w której po prostu nie mogą wrócić i...  
59:22
pilnować broni, która była z tyłu pojazdu. Tak, to zdecydowanie mnie niepokoiło. Nie mogę tego w żaden sposób usprawiedliwić. Znam jednego z tych, którzy mówią o broni.  
59:31
Został wyciągnięty na pasie holowniczym po dwóch godzinach. I to jest kolejna sprawa, Tucker. Trwało to dwie godziny i nikt nic z tym nie zrobił. Eee, broń jednoosobowa  
59:41
szafka była pusta, ku rozpaczy pasażerów, którzy tak długo próbowali się do niej dostać.  
59:48
No cóż, ale wiesz, IIIIII naprawdę chcę podkreślić fakt, że ci faceci potrzebują więcej wsparcia. Oni…  
59:54
potrzebują, eee, potrzebują więcej zasobów na miejscu, aby chronić ich podczas prowadzenia operacji,  
59:59
prawda? Mam na myśli tych agentów FBI, którzy tam są, takich jak agenci FBI, agenci DHS,  
1:00:05
Nie są przeszkoleni w kontrolowaniu tłumu, prawda? To nie ich zadanie. Ale są federalne środki, które mogą się tym zająć. I ich nie wykorzystujemy. Postawiamy ich w stan gotowości. I ja…  
1:00:16
Przepraszam, tak jak ja, jestem wielkim zwolennikiem administracji Trumpa. Uważam, że wykonują fantastyczną robotę, ale trochę się martwię, że prześpimy to, co się naprawdę dzieje w Minneapolis, ponieważ  
1:00:26
niektóre sondaże wykazały, że cóż, niektórzy ludzie nie pochwalają tego, co dzieje się z ICE  
1:00:32
operacji. I tak, administracja trochę się boi, że tak powiem, wdrażania  
1:00:39
wojska wychodzą na ulice, żeby przywrócić porządek, bo nie podobają im się wyniki sondaży, które są  
1:00:44
coming out. I wiesz co? 80 milionów ludzi głosowało za tym, żeby to się stało, prawda? Ja osobiście  
1:00:50
Myślę, że te sondaże, jeśli w ogóle są prawdziwe, mogą sugerować, że powodem, dla którego ludzie nie pochwalają pracy ICE, jest to, że nie deportują wystarczającej liczby osób.  
1:01:01
Oczywiście. Jasne. Idź i porozmawiaj z ludźmi w Ameryce Środkowej. Pochodzę z Kentucky, Tucker. Jasne. Więc, ja… obserwuję mojego tatę, który jest tam technikiem HVAC i…  
1:01:09
przyjaciele. próbuję poznać ich opinię na temat ludzi, którzy są po prostu normalnymi, zwykłymi ludźmi z klasy robotniczej  
1:01:14
Ludzie i wszyscy mówią to samo, że nie widzą żadnych aresztowań. No cóż, nie widzą  
1:01:20
Widząc deportacje, o które prosili. Więc jeśli wyniki sondaży spadają, to…  
1:01:26
Wiele z tym wspólnego, nie dlatego, że ludzie uważają, że jestem zbyt agresywny. Myślę więc, że te liczby są błędnie interpretowane. To znaczy, spędziłem… Nie atakuję nikogo, ale ostatnie trzy…  
1:01:34
tygodnie słuchania o tym, że mamy najlepszą armię w Ameryce, mam na myśli na świecie, co, wiesz, brzmi dobrze, wszyscy jesteśmy wdzięczni, ale gdyby nalot na Madurę był tak żałosny,  
1:01:47
To byłby wstyd dla narodu. Gdzie są ci ludzie, którzy tak dobrze radzą sobie z wyprowadzaniem zagranicznych  
1:01:53
Przywódcy w naszym kraju? Na przykład, jedno z naszych wielkich miast się wali. Kradną automatykę.  
1:02:02
broń od agentów federalnych i nikt nic z tym nie robi. Gdzie są ludzie? My  
1:02:07
Płacą 1,5 miliarda dolarów rocznie za utrzymanie tego imperium. Gdzie oni są, kiedy ich tu potrzebujemy?
1:02:17
Bilion. Tak, chyba miałeś na myśli 1,5 biliona, Tucker. Bilion. Przepraszam, jestem. To dużo. Mogę…  
1:02:22
Ledwo wymawiasz te słowa, Nick. To jest… to jest… to jest tyle pieniędzy, a ty myślisz sobie: „Okej,  
1:02:29
„No cóż”, a ja ostatnio pisałem o tym na Twitterze, mówiąc: „Wiesz, bo ludzie mówią: »Och, czemu nie relacjonujesz tego, co dzieje się w Iranie?«. Bo mnie to nie obchodzi.  
1:02:38
Nie obchodzi mnie to. Mamy ogromne amerykańskie miasto, które jest aktywnie oblegane. Jestem na miejscu.  
1:02:43
Są atakowani każdego dnia przez tych ludzi na ulicach, podobnie jak agenci ICE. Jak widzieliście  
1:02:49
eee, dziś nawet Bovino, dowódca straży granicznej, jest tam i po prostu próbuje coś przekąsić  
1:02:55
tor wyścigowy i nie mogą wyjechać z parkingu ze swoją drużyną, ponieważ jedzie za nim dosłownie 20 lub 30 pojazdów, blokując ich i podjeżdżając  
1:03:06
i atakując ich, więc muszą używać gazu łzawiącego, żeby wydostać się z parkingów. Tak jakbyśmy potrzebowali  
1:03:11
Siła robocza. Mam na myśli, ile dziesiątek tysięcy żołnierzy w czynnej służbie mamy? Dlaczego musimy się teraz martwić o Iran? Dlaczego musimy się martwić o jakikolwiek inny kraj na świecie?  
1:03:21
Poza tym tutaj? Polityka mnie już nie interesuje. Nie obchodzi mnie, wiesz,  
1:03:26
Lewica i Partia Demokratyczna powiedzą: „O mój Boże, to jest faszyzm, egzekwowanie prawa federalnego to faszyzm”. Nie obchodzi mnie to. Oglądam to na żywo.  
1:03:36
Przyglądam się tym facetom, którzy codziennie wychodzą na boisko i ryzykują życie,  
1:03:42
deportować tych gwałcicieli dzieci i dosłownych morderców, ludzi z nakazami morderstwa  
1:03:48
obcych krajów, które po prostu wypuściły się tu na ulice. Potrzebują wsparcia.  
1:03:54
Oni tu mają misję, a my im jej nie dajemy. Wiem, że wysłaliśmy 1500 żołnierzy w czynnej służbie.  
1:04:01
z Alaski w gotowości i, jak sądzę, kolejny tysiąc policjantów wojskowych w Karolinie Północnej  
1:04:08
W gotowości również dla Pentagonu. Jeszcze ich nie rozmieszczono. Więc moje pytanie brzmi, co…  
1:04:14
Na co czekamy? Co musi się wydarzyć, zanim będziemy mogli je wdrożyć? Czy agent ICE musi być  
1:04:19
Zabity? Czy dziennikarz musi zginąć? Co musi się stać? Na co czekamy? To strefa wojny każdego dnia. Ostatnie pytanie, czy mam na myśli, że ICE jest tam, FBI jest tam,  
1:04:33
Wojska tam nie ma. Najwyraźniej martwią się o Iran. No cóż, Iran jest taki ważny. No cóż, Iran jest taki ważny.  
1:04:40
A co z lokalną policją? Mam na myśli, że Minneapolis to duże miasto. Minneapolis St. Paul, dlaczego nie…  
1:04:47
Przywracanie porządku? Widziałeś, jak lokalna policja zareagowała na trzęsienie ziemi? Nie. A więc to jest jedno z…  
1:04:56
Największe problemy, jakie tu widzimy. Przede wszystkim, robię to na jednolitym szarym tle, ponieważ w przypadku wyświetleń trwających dłużej niż 5 minut i transmitowanych na żywo, muszę…  
1:05:04
zrób je gdzieś, gdzie nikt mnie nie znajdzie, bo mnie namierzą, a jeśli zadzwonię na policję,  
1:05:09
Nic z tym nie zrobimy. Skreśliłem je, są całkowicie bezużyteczne i tyle. Są skończone. A jeśli chodzi o to, o czym mówiłem, na przykład w Luizjanie,  
1:05:19
masz tam gubernatora Jeffa Landry'ego, który, wiesz, wspiera operacje ICE, które są  
1:05:24
dzieje się tam w Nowym Orleanie, Shreveport i w całym otaczającym obszarze, jak również na całym  
1:05:29
w stanie Luizjana. I mają ze sobą policjantów stanowych. A ci policjanci stanowi,  
1:05:35
Nie mogłem śledzić Bino, kiedy próbowałem relacjonować deportacje w tamtym miejscu  
1:05:43
bo zatrzymywali mnie za, wiesz, skręcanie w prawo na czerwonym świetle bez zatrzymywania się czy coś  
1:05:49
za radiowozami, prawda? Ale w Minneapolis, St. Paul i okolicach,  
1:05:56
policja otrzymała polecenie i rozkaz, aby nie egzekwować żadnych przepisów ruchu drogowego ani  
1:06:05
lub przestępstwa popełnione w obecności ICE lub Straży Granicznej, ponieważ chcą, aby te  
1:06:11
Ludzie przejeżdżają na czerwonym świetle z prędkością 130 km/h. To teraz tak bezczelne, że transmitują na żywo.  
1:06:18
Te zbrodnie, które popełniają tam, gdzie są, bez świateł, syren ani niczego. Ci aktywiści podszywają się pod dziennikarzy. Noszą na piersiach plakietkę z prasą.  
1:06:26
Bo wiesz, że to nagle zwalnia ich z obowiązku przestrzegania prawa. Oni nie są  
1:06:31
Prawdziwa prasa. To aktywiści i są jak przejeżdżające autobusy, autobusy szkolne na ślepych zaułkach.  
1:06:37
z prędkością 80 mil na godzinę w dzielnicach mieszkalnych, przejeżdżając na czerwonym świetle itp., ale policji polecono ich nie zatrzymywać i w ogóle nie przeszkadzać aktywistom.  
1:06:48
Jestem zaskoczony, że jeszcze nikt nie zginął, ale gdyby tylko to zrobili, gdyby tylko egzekwowali przepisy ruchu drogowego, to nie byłoby 20–30 samochodów jadących za tobą i  
1:06:59
Ciągle utrudniają pracę ICE i Straży Granicznej. Ale problem w tym, że właśnie tego chcą. Chcą, żeby im przeszkadzano. Czy… to znaczy, czy miasto zdaje sobie sprawę, że to się dzieje?  
1:07:10
Czy burmistrz organizuje konferencje prasowe w tej sprawie? Co zamierzają zrobić, żeby to naprawić? Czy gubernator jest w telewizji w Minnesocie? Co to jest, czy ktoś to zauważa? Tak. Więc,  
1:07:23
no cóż, na pewno są w telewizji, burmistrzu Freyu i Timie Waltzu,  
1:07:29
ale mówią dokładnie to, czego można się po nich spodziewać. Mówią o tym, co się stanie, jeśli zobaczysz ICE,  
1:07:35
Zadzwoń pod numer 911. Był szef O'Hara, szef policji w Minneapolis, którym właściwie byłem. Próbowałem  
1:07:43
Zadaj mu kilka pytań w centrum miasta, kiedy ostatnio rozkazał wszystkim swoim ludziom się wycofać po zamieszkach w centrum miasta. Dosłownie weszli i uciekli. Wszystko jest nagrane na wideo i…  
1:07:53
Uciekali. Jeden facet, jeden policjant potknął się o radiowóz, bo był tak zdenerwowany ludźmi  
1:07:59
Rzucając w niego śnieżkami. I tego gościa, nawet go widać, tego lewicowego szefa policji.  
1:08:05
w telewizji za burmistrzem, który właśnie powiedział: „Tak, jeśli zobaczycie w okolicy ICE, zadzwońcie pod numer 911”. Więc  
1:08:13
System 911 jest w tym momencie kompletnie bezużyteczny. Jeśli ktoś cię zadźga na ulicy,  
1:08:20
napadnięty, cokolwiek, w centrum Minneapolis, prawdopodobnie nie otrzymasz odpowiedzi od funkcjonariusza  
1:08:25
wkrótce, ponieważ linie alarmowe 911 są zalane ludźmi dzwoniącymi pod numer 911 w ramach ICE, ponieważ to jest to, co  
1:08:32
Tak im kazano. I tak to dochodzenie Departamentu Sprawiedliwości w sprawie burmistrza Freya i Tima Waltza jest…  
1:08:40
Całkowicie sprawiedliwe, że spiskują, by utrudniać operacje ICE. A wiesz, ilu niewinnych  
1:08:47
ludzie cierpieli z tego powodu w ciągu ostatnich 3 tygodni, kiedy to się działo.  
1:08:52
Ale Tucker, jeśli pójdziesz poza obszar Minneapolis-St. Paul, to lokalne jurysdykcje tam  
1:08:59
Są bardziej niż chętni do współpracy z ICE. Dlatego nie widzicie tu starć na dużą skalę.  
1:09:07
ulice i tak dalej, ponieważ mogą po prostu iść do więzienia, gdy ci nielegalni imigranci zostaną aresztowani przez  
1:09:12
lokalne biura szeryfa i tak dalej, i mogą ich złapać i to wszystko. A potem są deportowani. Nie ma potrzeby tych masowych starć. I, uh, i powód…  
1:09:23
że musi to zostać zrobione, ponieważ rząd federalny nie może się wycofać i po prostu nie egzekwować  
1:09:28
federalne prawo imigracyjne, ponieważ burmistrz Frey i Tim Waltz nie chcą stracić ogromnej części  
1:09:34
ich elektorat, gdy grupa somalijskich oszustów zostaje pozbawiona obywatelstwa i deportowana. Tak.  
1:09:40
Kraj się rozpadnie. Jeśli tak dalej pójdzie, wybuchnie wojna domowa. A tak przy okazji, jest 21 stycznia. Wyobraź sobie 20 czerwca. Wyobraź sobie ciepłą pogodę w jednym z najzimniejszych miast Ameryki.  
1:09:51
Nick, bardzo dziękuję ci za odwagę i za to, że nam to wszystko powiedziałeś. I to było trudne.  
1:09:56
szok. To mnie zszokowało. Dzięki Bogu. Nie muszę niczego zmyślać, Tucker. Wszystko jest na wideo. Więc, nie, nie, nie, nie, nie przesadzam, ale doceniam, że naświetliłeś tę historię.  
1:10:07
Och, my też jesteśmy wdzięczni. Dziękujemy. Pokazaliśmy ci nagranie ataku protestujących.  
1:10:14
Ludzie w kościele za to, że są biali i chrześcijańscy. To było chyba w kościele św. Pawła w City  
1:10:21
w St. Paul w Minnesocie. Joe Riggnney jest, o ile się nie mylę, jednym z założycieli tego kościoła.  
1:10:26
i mam nadzieję, że wybaczy mi, jeśli zniekształciłem coś w jego biografii, ale teraz do nas dołączy. Joe, dzięki  
1:10:31
Tyle z tego, co zrobiliśmy. Opowiedz nam o tym, co wydarzyło się w tym kościele. Tak, to moja była…  
1:10:40
Kościół. Byłem pastorem-założycielem w tym kościele. Już mnie tam nie ma. Mieszkam teraz w Idaho od trzech lat, ale przez 18 lat, w tym do 2020 roku, byłem w Minnesocie.  
1:10:49
wszystkie te zamieszki w tym roku. Ale tak, to, co się wydarzyło, miało miejsce podczas nabożeństwa.  
1:10:56
normalne chrześcijańskie nabożeństwo w normalnym kościele ewangelickim, zorganizowane, zaplanowane,  
1:11:03
i skoordynowana grupa ludzi weszła do kościoła podczas drugiego nabożeństwa. To była pierwsza niedziela, w której odbyło się drugie nabożeństwo. Kościół się rozrastał, więc dodali drugie nabożeństwo.  
1:11:12
i oni już mieli jedno, kaznodzieja wygłosił kazanie z Ewangelii Jana, rozdział 13, zatytułowane „Miłujcie się wzajemnie”, a gdy byli w trakcie drugiego nabożeństwa, kilka  
1:11:22
osób, które były tam przez pierwszą połowę nabożeństwa, wstało i zaczęło iść w kierunku  
1:11:28
z przodu, robię to, co pokazałeś na filmie, skandując różne hasła, Renee, dobrze, wynoś się, Ice  
1:11:38
...wszystkie te rzeczy i ostatecznie praktycznie przejęli budynek, krzycząc i wrzeszcząc na parafian. ...kilku z nich uciekło bardzo szybko, ponieważ w  
1:11:48
w dzisiejszych czasach nie wiadomo, czy to będzie sytuacja, w której dojdzie do strzelaniny,  
1:11:53
Prawda? To właśnie takie rzeczy się teraz zdarzają. I ludzie próbowali wydostać dzieci, wiesz, wyciągnąć je stamtąd, zapewnić im bezpieczeństwo. I widziałeś mojego przyjaciela?  
1:12:03
um Jonathan Pastor Jonathan Parnell, eee, stoi tam i mówi: Wstydźcie się tym aktywistom,  
1:12:09
ci agitatorzy, a potem zaczepia ich Don Lemon, który jest częścią grupy i  
1:12:15
Koordynacja z nimi i bycie śledzonym. Czyż to nie wspaniały przykład wolności konstytucyjnej? Czy ci ludzie nie mają prawa do, no wiesz, zgromadzeń i wolności słowa, skoro…  
1:12:26
Zakłócenie nabożeństwa chrześcijańskiego w niedzielny poranek? To było szokujące. Jestem po drugiej stronie  
1:12:32
kraju teraz, ale patrzenie, jak moi przyjaciele i byli parafianie są w ten sposób atakowani. Po prostu…  
1:12:40
wiesz, bo ci aktywiści, hm, będą eskalować poza tym, czym już byli  
1:12:45
Robiąc to, co opisał twój poprzedni gość. To szokujące, ale przewidywalne, bo…  
1:12:52
Wszystkie rewolucje zaczynają się od zabijania chrześcijan. Zawsze się zastanawiam, czy istnieje coś takiego jak  
1:13:00
uzasadnienie dla tego, że wchodzisz i krzyczysz na dzieci podczas nabożeństwa w kościele podczas kazania o miłości  
1:13:06
Kolejny? To znaczy, co twoim zdaniem tu się właściwie dzieje? No cóż, główną przyczyną jest to, że jeden ze świeckich pastorów w kościele pracuje dla ICE. Jest funkcjonariuszem organów ścigania.  
1:13:17
Jest tam od ponad dwudziestu lat. No cóż, to dobry człowiek. No cóż, to mój bliski przyjaciel. Nawet nie wymienię jego imienia, bo nie chcę, żeby on i jego rodzina byli dalej nękani. No cóż, ale…  
1:13:28
ale oni ujawnili jego dane osobowe, odkryli kim był, gdzie chodził do kościoła i postanowili  
1:13:34
podać przykład. I to była główna przyczyna. Ale myślę, że jest też element,  
1:13:40
Jak powiedziałeś, eee… testowanie granic. Jak daleko możemy się posunąć? Jak daleko możemy eskalować te rzeczy, eee… żeby zastraszyć… eee… ludzi i zmusić ich do robienia tego, czego chcemy? Eee… i tak dalej…  
1:13:52
Nie wystarczy teraz nękać funkcjonariuszy organów ścigania podczas wykonywania przez nich obowiązków. Teraz będziemy ich śledzić do domów. Będziemy ich śledzić do…  
1:14:00
ich kościoły. Zastraszymy ich przyjaciół. Zastraszymy ich dzieci. eee, aż eee, chyba pomyślą, eee, że skutkiem tego będzie to, że administracja będzie dążyć do…  
1:14:10
Przestańcie próbować egzekwować przepisy imigracyjne, bo może ludzie przestaną pracować dla ICE. Nie wiem, jaki będzie cel końcowy. Ale spodziewam się, że jeśli sprawa nie zostanie szybko i sprawnie załatwiona,  
1:14:21
Po prostu mówię, że to niedopuszczalne. Istnieją sposoby, aby protestować przeciwko rządowi. To jest Ameryka. Ale terroryzowanie ludzi w kościele przekracza wszelkie granice i…  
1:14:34
Jak dotąd rozczarowujące. Cóż, to jest zachęcające ze strony administracji federalnej. Myślę, że wiesz, różne osoby z administracji są zaangażowane i starają się coś zrobić.  
1:14:44
O tym, aresztować kilka osób. Ale myślę, że lokalni urzędnicy, gubernator, burmistrzowie…  
1:14:51
Są powolni, wiesz, grają powoli. Nie są tym zainteresowani. Właściwie, widziałem jednego…  
1:14:58
Demokratyczny ustawodawca twierdzi, że to będzie kontynuowane. Tego typu rzeczy są niezbędne dla tego, co robimy i będą kontynuowane. To obiecujące, że to właśnie transpłciowy ustawodawca w…  
1:15:08
Twin City lub w Twin Cities, kto powiedział, że to jest niezbędne i że musi to być kontynuowane, co jest szokujące, po tym jak wiesz, zaledwie w zeszłym roku szkoła katolicka została zaatakowana przez osobę transseksualną  
1:15:23
Strzelec. I tak widzisz eskalację przemocy po lewej stronie, wśród zwykłych chrześcijan. I ja po prostu…  
1:15:29
Chcę… Myślę, że chcę podkreślić ten fragment. Hmm, to nie są… to nie są sprawy polityczne.  
1:15:34
Aktywiści. To nie jest kościół polityczny. To zwykli, biblijni ewangelicy.  
1:15:41
Misja Kościoła, sposób, w jaki mówią, eee… od samego początku, kiedy założyliśmy Kościół i kontynuują to, jest naprawdę podstawowy. Mają szereg bardzo jasnych priorytetów, co…  
1:15:51
na czym im zależy. A gdybyś zapytał któregokolwiek z nich, powiedzieliby: „Jesteśmy tu, bo chcemy  
1:15:56
Oddajcie cześć Jezusowi. On jest najważniejszy, On jest prawdziwy. Jezus jest prawdziwy i jest najważniejszą osobą na świecie.  
1:16:02
Wszechświat. On jest jedyną nadzieją świata. W nikim innym nie ma zbawienia”. Będą chcieli ci to powiedzieć. A potem powiedzą: „Chcemy kochać się nawzajem jako chrześcijanie”. I  
1:16:09
Potem powiedzą: „Jesteśmy tu, aby dbać o dobro tych miast. Nie poddaliśmy się”. Właściwie, myślę, że pastor powiedział to w kazaniu podczas swojego pierwszego nabożeństwa. Powiedział:  
1:16:17
„Jesteśmy tu, w samym środku tego chaosu”. I dodaje: „Ale nie rezygnujemy z miast bliźniaczych. Jesteśmy tu, bo chcemy kochać naszych sąsiadów. Chcemy się o nich troszczyć”.  
1:16:25
Chcemy dać im nadzieję ewangelii, zaoferować im wolność od grzechu i śmierci, i to właśnie  
1:16:31
Są tam po to. A zamiast tego, ten polityczny chaos wdziera się w środek nabożeństwa.  
1:16:37
No i zakłócić to. I to było absolutnie, jak powiedział mój przyjaciel, powiedział: „To absolutnie haniebne. To absolutnie haniebne”. I od razu doceniłam to w nim. Powiedziałam:  
1:16:45
„To haniebne, a my tu jesteśmy z powodu Jezusa”. Chciał się upewnić, że to zrobi, bo właśnie na tym mu zależy. Na tym mu zależy. Ale ja nie…  
1:16:53
Myślę, że powinniśmy popełnić błąd. Jezus był celem. Nie chodzi o to, że byli agentem ICE, którego mogli zaczepiać w domu, w pracy czy gdziekolwiek indziej. Celem był Jezus. Jestem pewien, że…  
1:17:02
widziałeś słynne zdjęcie z hiszpańskiej wojny domowej, z pierwszych miesięcy hiszpańskiej wojny domowej  
1:17:07
Wojna, w której siły komunistyczne otaczają posąg Jezusa i otwierają do niego ogień. Posąg, ponieważ  
1:17:14
Wtedy byli bardziej bezpośredni. Jakby to był wróg. I myślę, że to stawia to we właściwym świetle, prawda? Tak, tak jest. To niezwykłe. Myślę, że… w tym momencie…  
1:17:26
No cóż, tak jak rozmawiamy, w naszej kulturze panuje głęboka choroba. Myślę, że wszyscy ją odczuwamy.  
1:17:32
To. Ciśnienie jest wysokie, napięcie jest wysokie. I to jest, to jest duch, to duchowość.  
1:17:39
w naturze. I myślę, że to jedna z rzeczy, dla których jestem pastorem. Nadal jestem pastorem, tylko w innym stanie. I, eee, Jezus naprawdę jest jedyną nadzieją na to. Nie ma wyjścia i…  
1:17:50
w tej chwili potrzebne jest odpuszczenie grzechów i wezwanie ludzi do pokuty,  
1:17:56
Prawda? Powodem, dla którego to się pojawia, jest to, że grzech jest nieustanny i nieustanny, i nieustanny.  
1:18:02
zachęcani w tym przypadku przez urzędników państwowych, którzy podsycają bezprawie, zachęcając do tego  
1:18:07
rodzaj postępowania, a nie taki, jaki mówi Biblia, powinien być postrachem złego postępowania.  
1:18:13
To właśnie wtedy, gdy Bóg ustanowi, co powinien zrobić rząd? Jakie jest jego zadanie? A powinien być postrachem dla złych uczynków. Powinien wymierzać karę bożą złoczyńcom.  
1:18:23
Powinni nagradzać sprawiedliwych. Powinni wspierać dobrych ludzi. I karać złych. To ich podstawowe zadanie. I w tej sytuacji faktycznie to robią.  
1:18:31
Wręcz przeciwnie. Terroryzują normalnych, przestrzegających prawa obywateli. A potem zachęcają do bezprawia.  
1:18:37
i łamaczy prawa. I z tego powodu to bulgocze. To bulgocze i  
1:18:42
I to jest tragiczne. To naprawdę jest tragiczne. Jedynym wyjściem jest odwrócenie się ludzi od swoich grzechów i powrót do Chrystusa. To jest jedyna nadzieja, jaką ma każdy z nas, ten naród. To jest…  
1:18:51
Jedyna nadzieja dla nas wszystkich. Jest dosłownie odwrócona. Rząd wspiera zło.  
1:18:58
Bezprawie i karze za przyzwoitość i dobro. Jaka jest więc właściwa reakcja chrześcijanina na to? Tak,  
1:19:08
Dużo o tym myślałem. Nie tylko z powodu tego, co wydarzyło się w weekend, ale także z powodu ostatnich kilku lat, ponieważ, wiesz, zeszłej jesieni zamordowano Charliego Kirka i, no wiesz,  
1:19:21
Wiem, że to naprawdę ciekawe, eee lata temu, kiedy zakładaliśmy kościół, pierwsza seria kazań, która...  
1:19:26
zrobiliśmy, to było w Dziejach Apostolskich, wiesz, zakładasz nowy kościół, więc tutaj jest zakładanie kościoła, tak więc głosimy Dzieje Apostolskie i zaczynasz zauważać, eee, te  
1:19:35
te wzorce i po prostu zauważasz, że pierwsi przywódcy Kościoła po prostu regularnie się ze sobą zderzali  
1:19:42
Rządy władzy, prawda? Więc oni są, oni są, oni są wciągani. Oni uzdrawiają ludzi. Oni błogosławią ludzi. Oni są, oni dzielą się ewangelią. Oni są…  
1:19:49
ogłaszając, że Jezus zmartwychwstał. To wspaniała nowina, dla wszystkich. On jest Zbawicielem świata. I ogłaszają to, ale spotykają się ze sprzeciwem i to jest…  
1:19:59
Sytuacja eskaluje i widać, że to eskaluje. Na początku liderzy są tym trochę zirytowani. Pytają: „Kim oni są? Dlaczego to robią? Co oni mówią?”.  
1:20:06
Więc wciągają ich na przesłuchanie. O czym wy mówicie? A oni mówią: „Hej, nie ma innego imienia w niebie. Jezus. To on. On zmartwychwstał. Zabiliście go. Wy, chłopaki!”  
1:20:15
Zabili go, ale zmartwychwstał”. A potem mówią: „Dobra, nie rób tego więcej. Przestań o tym mówić”. I odchodzą. I dalej głoszą. Wychodzą i…  
1:20:24
Módlcie się. Mówią: „Panie, wejrzyj na ich groźby i pomóż nam nadal głosić Słowo z odwagą”. I tak czynią. Bóg odpowiada na tę modlitwę. Mówią z odwagą. Głoszą Słowo.  
1:20:34
A potem znowu ich wciągają. I tym razem mówią: „Hej, słuchajcie, już wam to mówiliśmy. Dajcie spokój”. I wtedy ich biją. Więc teraz to już nie jest tylko ostrzeżenie, to…  
1:20:42
brutalne ostrzeżenie. A teraz przywódcy są trochę zazdrośni, bo ludzie się gromadzą  
1:20:47
Do tego nowego ruchu chrześcijańskiego, prawda? I w końcu wszystko się rozkręca, eee, w ukamienowaniu Stevena,  
1:20:54
Prawda? Steven zostaje im przedstawiony za fałszywe zarzuty. Kłamią na jego temat. Oczerniają go. A potem mówią, a potem on mówi, że patrzy w niebo. Mówi: „Widzę Jezusa”.  
1:21:04
Ja, Jezus zmartwychwstał, panuje i potępia niegodziwość wokół siebie. Wy wszyscy odwróciliście się od swojego Boga. Opuściliście Go. Zabiliście sprawiedliwego. Zamordowaliście.  
1:21:12
A potem rzucili się na nich i ukamienowali go na śmierć. I tak, kiedy patrzysz na taką eskalację w Jerozolimie 2000 lat temu, a potem siedzę tu, czytam gazetę i myślę…  
1:21:24
Historia się nie powtarza, ale się rymuje. A kiedy pomyślisz o ostatnich 20 latach,  
1:21:32
i narastające konflikty, które widzieliśmy w naszym kraju, wiesz, na przykład na tle seksualnym, seksualnym, i nękania ludzi tylko dlatego, że nie chcą upiec ciasta, albo dlatego, że nie chcą,  
1:21:41
Wiesz, zrobić kwiaty na ślub gejów. I widzisz ten rodzaj eskalującego konfliktu, gdy chrześcijanie po prostu starają się żyć wiernie, wiernie. A potem to się rozlało i jesienią…  
1:21:50
Widzieliśmy, że znaleźliśmy amerykańskiego Stevena, w zasadzie w Charliem Kirku. Tak właśnie…  
1:21:56
Stało się tak, że lewica go zabiła. A potem, więc to przeczytałem i pomyślałem: „Dobra, cóż,  
1:22:02
Czego powinniśmy się spodziewać dalej? Jeśli tak brzmi rymowanka historyczna, co będzie dalej w tej opowieści?  
1:22:07
A jeśli przeczytasz Dzieje Apostolskie, zaraz po ukamienowaniu Szczepana, jest tam mowa o powszechnym prześladowaniu chrześcijan. To tak, jakby bezprawie się rozprzestrzeniało i teraz…  
1:22:16
Nie ma znaczenia, czy jesteś liderem, czy nie. Nie ma znaczenia, czy jesteś prominentny, czy nie. Mógłbyś być kim? Zwykłymi ludźmi idącymi do kościoła w niedzielę w amerykańskim mieście, a teraz…  
1:22:26
Będziesz nękany i zastraszany. I to jest właśnie w Q. I myślę, i  
1:22:31
Jestem podbudowany tym, co Biblia nakazuje nam zrobić w tym przypadku, ponieważ to, co zrobili ci ludzie później,  
1:22:37
wybuchły prześladowania, zostali wypędzeni ze swoich domów i nie chodzili po okolicy pogrążeni w smutku i  
1:22:42
dąsam się i narzekam na... och, biada mi. Jak to się mogło stać? Naprawdę chciałbym, żeby Charlie...  
1:22:48
Kirk by tego nie powiedział ani nic takiego. Stephen powinien był trzymać język za zębami. Zamiast tego jest napisane, że głosili ewangelię. To właśnie robili. Innymi słowy,  
1:22:57
naśladowali śmiałość swoich prześladowanych przywódców i chodzili i chodzili  
1:23:03
W rezultacie nastąpiło przebudzenie. Ewangelia dotarła do Samarytan i wielu, wielu ludzi.  
1:23:09
odwracają się od swoich grzechów i są zbawieni, a zaraz potem to jest najważniejsze  
1:23:14
godny uwagi w tej historii. zmienił historię świata apostoł Paweł, który to wszystko aprobował, sankcjonował i wtrącał ludzi do więzienia, ale jako faryzeusz,  
1:23:24
Jako przeciwnik Kościoła, eee, Bóg strąca go z konia. Tylko Jezus, on się dowiaduje  
1:23:30
Jezus jest rzeczywiście prawdziwy, a cała historia świata jest inna, ponieważ teraz  
1:23:36
Największy ewangelista w historii przyszedł do Chrystusa. I tak to widzę. Widzę napięcia, a jednak  
1:23:44
eee, Bóg za tym wszystkim stoi. On jest suwerenny. On rządzi. On panuje. On, Jezus, jest prawdziwy. I On jest…  
1:23:49
Pracując w tym dla dobra swojego ludu, dla dobra świata i dobra tego narodu. Dlatego zachęcam chrześcijan, aby naśladowali Kościół pierwotny i gromadzili się razem.  
1:24:00
w niedzielnym nabożeństwie, niezależnie od tego, czy będą cię nękać, czy nie, i modlić się, mówiąc: „Panie,  
1:24:05
Spójrz na ich groźby. Spójrz, co mówią. Spójrz na ich kłamstwa. I napełnij nas swoją Świętą Mocą.  
1:24:10
Duchu. I daj nam głosić Słowo Boże, całe. Całą radę Bożą, odwagę, jasność.  
1:24:17
O Jezusie, o grzechu. Daj nam tę zdolność do radości pośród tego chaosu. Daj nam to.  
1:24:24
Tego właśnie chcemy, Panie. I wierzę, że tak jak Bóg odpowiedział na tę modlitwę w pierwszym wieku, tak samo odpowie na nią w XXI wieku. To jest, mam na myśli, ta duchowa wojna, która…  
1:24:34
Jezus obiecuje to, co widzieliśmy przez tysiące lat. Wiemy, jak się to skończy, ale w międzyczasie…  
1:24:41
Nie powinniśmy być zaskoczeni i pozostać odważni i śmiali. Czy to sprawiedliwe podsumowanie? Zgadza się. Tak. I  
1:24:48
Radosny. Myślę, że to jest „Dziękuję”. Ciesz się. Myślę, że to ważne, ponieważ myślę, że chrześcijanie mają tendencję, żeby czasami, kiedy sprawy idą tak, eee, przesadzać.  
1:24:59
poważne lub poważne w niewłaściwy sposób. Myślę, że może to stać się intensywne i zamiast tego powiedzieć:  
1:25:05
„No więc, jaki jest Bóg?” Oglądałem to i jedną z reakcji, jaką miałem, była ta z Psalmu 2  
1:25:12
No cóż, Ten, który siedzi w niebie, śmieje się, prawda? Na co patrzy Bóg, gdy narody szaleją i…  
1:25:17
I oni szaleją przeciwko Jego ludowi i szaleją przeciwko, hm, Chrystusowi? Jaka jest reakcja Boga? Ten, który siedzi w niebie, śmieje się. On nie jest tym zagrożony. On się nie spieszy. Bóg nie dostanie…  
1:25:27
Wiesz, zadzwoń do kogoś. On się tym nie przejmuje. Zamiast tego mówi: „To moja suwerenna ręka i plan, który działa dla dobra mojego ludu i dobra świata”.  
1:25:35
Przyniosę sobie chwałę przez tę okropną rzecz. Ale to nie znaczy, że jestem chrześcijaninem. Czy chcę teraz, żeby sprawiedliwości stało się zadość? Zdecydowanie. Bo Jezus jest prawdziwy.  
1:25:45
że władze powinny wiernie nosić miecz. Powinny karać łamiących prawo.  
1:25:50
ponieważ pewnego dnia Tim Walls i burmistrz Jacob Fry staną przed Bogiem i  
1:25:55
Odpowiedz za to tak, jak ja i ty. Tak. Jasne. Każdy, kto tego słucha, stanie przed Bogiem. Tak, to się wydarzy, a ty będziesz dawał.  
1:26:03
konto. I tak, część tego, co będą musieli wyjaśnić, to: hej, kiedy Minneapolis pogrążyło się w chaosie, dlaczego go podsycaliście? Dlaczego, o co w tym chodziło? Tak jakby…  
1:26:15
podoba mi się kilka z tych filmów, które widzimy, jak chaos jest podsycany i wzmacniany przez  
1:26:20
lewica zostanie przywołana jako dowód ich nienawiści do ludu Bożego, do Chrystusa.  
1:26:28
I, uh, i to jest niezwykłe, eee, pomyśleć o tym, to jest coś, co daje do myślenia, ale jako chrześcijanie,  
1:26:33
Powinno nam to dać pewność siebie. To daje nam radość pośród cierpienia, kiedy plądrują, atakują. No cóż, jest głęboka i ugruntowana radość, bo Tim Walls nie…  
1:26:43
rządzić wszechświatem. Dzięki Bogu. Jake Fry nie. Prezydent Trump zresztą też nie. Jak nie  
1:26:48
Człowiek rządzi wszechświatem. No cóż, jeden tak. No cóż, Bóg, człowiek, Jezus Chrystus, on rządzi wszechświatem.  
1:26:55
Więc jeśli dobrze rozumiem, chaos sam w sobie jest oznaką zła. Zdecydowanie.  
1:27:02
Zdecydowanie. Chrystus albo chaos. To są dwie opcje. Tak jak te podstawowe opcje w dzisiejszej Ameryce. Chrystus albo chaos. Albo dostaniesz rozkład, albo dostaniesz nieporządek,  
1:27:12
bezprawie, albo zwrócimy się do Jezusa, a On wszystko złoży na nowo. Tak jak złoży z powrotem każdego z nas. Tak jak ty, zostaniesz odpuszczony za swoje grzechy i zostaniesz uświęcony.  
1:27:24
Uświęcajcie się. Zostajecie uzdrowieni i odnowieni. A potem On łączy nasze rodziny, ich rozbicia. Łączy nasze społeczności. Łączy nasz naród. No wiesz,  
1:27:32
Słuchając twojego monologu na początku godziny, po prostu mnie to uderzyło. Opisujesz coś w rodzaju bułkanizacji Stanów Zjednoczonych. Tak. I tę masową demografię.  
1:27:42
Transformacja. Myślę, że to temat, z którym wielu ewangelików czuje się niekomfortowo. Szczerze mówiąc, będąc ewangelikiem przez całe życie, czuję się niekomfortowo nawet w tej kwestii.  
1:27:51
myśleć o tym lub rozmawiać o tym. No i, ale myśląc o tym, jaka jest wtedy nadzieja? I  
1:27:57
Myślę, że jedyną nadzieją jest to, że wszyscy muszą zwrócić się do Jezusa, a wtedy wszystko się ułoży. Ale jeśli nie zwrócimy się do Jezusa, będziemy się tylko kłócić i pożerać nawzajem, bo…  
1:28:04
To jest istota ludzka bez Chrystusa. To właśnie czynią ludzie. My jesteśmy zazdrośni, rywalizujący,  
1:28:09
Pycha, egoistyczna ambicja. Taka jest ludzka natura w jej grzesznym stanie. I dlatego jedyną nadzieją jest  
1:28:16
Musimy się od tego odwrócić. A potem, no dobrze, teraz mamy miliony ludzi z różnych grup etnicznych i mamy to wszystko. Jak to rozwiążemy? Cóż, Jezus musi być…  
1:28:25
centrum tego, albo to się nie wydarzy. To się nie może wydarzyć. Wszystko, co dostaniesz, to więcej tej przemocy. To jest podstawowa nadzieja, podstawowa nadzieja, że ​​plemienność jest produktem natury. To jest  
1:28:36
Domyślne ustawienie u ludzi. Nieuchronnie staje się to agresywne. To zawsze masochistyczna dynamika.  
1:28:44
Ktoś jest po złej stronie. I jedynym sposobem, żeby tego uniknąć, jest Jezus. Takie jest moje zdanie.  
1:28:51
To absolutna prawda. To absolutna prawda. I to jest rozwiązanie problemu przemocy tłumu, którą widzimy, prawda? Ludzie zawsze szukają kozłów ofiarnych. Chcą znaleźć kogoś, kogo…  
1:29:00
Obwiniać za wszystkie swoje problemy. I, hm, ponieważ mają problemy i nie chcą, jeśli nie potrafią przyznać, że największym problemem we wszechświecie jestem ja, że ​​moim największym problemem jestem ja,  
1:29:10
Tak? Chyba słyszałem, jak ktoś to kiedyś powiedział. Eee, a moim największym problemem jestem ja.  
1:29:16
A jeśli nie potrafią się do tego przyznać, zaczną obwiniać wszystkich. I w końcu znajdą wystarczająco dużo osób, które podzielą się swoimi żalami. No cóż, zaczną się wyżywać. I widzieliśmy…  
1:29:24
To w niedzielę. A więc jedyną nadzieją jest to przyznać się do tego. Przyznać, że to ja jestem problemem, a Bóg wciąż  
1:29:31
Kocha mnie. Posłał Jezusa, aby umarł za moje grzechy, na litość boską. I dlatego wita mnie z powrotem. Tak jak ja, możesz być synem marnotrawnym. I ja, i ja, po prostu jeszcze raz jako pastor, dziękuję za zaproszenie. I  
1:29:39
Chcę tylko powiedzieć słuchaczom, że jeśli jesteście marnotrawnym dzieckiem, jeśli uciekacie, niezależnie od tego, czy jesteście lewicowcami, prawicowcami, czy też nie, czy też nie,  
1:29:47
Nie obchodzi mnie to. Jakbyś był synem marnotrawnym uciekającym przed Bogiem, to możesz wrócić do domu. Zostawił zapalone światło. Ma naprawdę ładną szatę. Da ci pierścionek. Zabije tuczonego.  
1:29:56
cielę. Urządzi wielkie przyjęcie, bo cię kocha. Więc możesz po prostu wrócić. Nie musisz ciągle uciekać. A gdyby wszyscy tak zrobili, gdyby Bóg był łaskawy dla tego narodu i…  
1:30:05
Ludzie nawróciliby się do Chrystusa, nawróciliby się, i mam na myśli nawrócenie się do Chrystusa, wtedy moglibyśmy, wtedy moglibyśmy  
1:30:12
Gdyby nie te wszystkie polityczne kwestie, to by się samo nie rozwiązało. Nadal byłyby problemy i musielibyśmy nad tym pracować, ale mielibyśmy fundament, na którym moglibyśmy budować. I to jest właśnie podstawa.  
1:30:21
...podstawowy wybór, przed którym stoimy indywidualnie, podstawowy wybór, przed którym stoimy jako naród. To Chrystus.  
1:30:26
albo chaos. Nie ma trzeciej opcji. Nie ma żadnej. To wszystko, co masz. To prawda.  
1:30:33
Każda osoba. Joe Riggnney, dziękuję. Naprawdę doceniam, że przyszedłeś i przedstawiłeś to z szerszej perspektywy, i doceniam twoją mądrość. Dziękuję. Hej, dzięki za zaproszenie, Tucker.  
1:30:42
Doceniam to. Dzięki. Doceniamy, że oglądasz. Wrócimy na żywo w przyszłą środę.

 

https://www.theoccidentalobserver.net/2026/01/26/tucker-on-the-great-replacement-the-fate-of-whites-if-they-become-a-minority-and-the-riots-in-minnesota/

 


Comments (0)

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Rate this post:
0 Characters
Attachments (0 / 3)
Share Your Location